تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شامپو بدون سولفات

فیلترها
68٬600 (تومان)
127٬900 (تومان)
159٬500 (تومان)
159٬500 (تومان)
265٬000 (تومان)
شامپو ملایم و تقویت کننده مو روزانه کاتوس با داشتن ترکیبات مرطوب کننده و التیام بخش مناسب مو و پوست سر حساس بوده و از خارش و خشکی کف سر جلوگیری می‌کند. این شامپو برای استفاده روزانه و افراد با موهای کاشته شده یک انتخاب مناسب است.
394٬000 (تومان)
شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو کاتوس با داشتن ویتامین‌ها، مواد مغذی و عصاره‌های طبیعی در مهار ریزش‌های آندروژنیک و غیر آندروژنیک موثر است و به عنوان یک پکیج درمانی موجب پیشگیری و مهار ریزش مو و مشکلات ناشی از آن می‌شود.
394٬000 (تومان)
شامپو مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده کاتوس گزینه مناسبی برای درخشان کردن موها بعد از رنگ کردن مو محسوب می‌شود. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فاقد سولفات و سیلیکون است.
420٬000 (تومان)
شامپو فاقد سولفات تقویت کننده موهای چرب کاتوس حاوی ترکیبات کنترل کننده چربی، ضدالتهاب و آنتی باکتریال جهت کنترل اثرات نامطلوب ترشح بیش از حد سبوم است.
377٬000 (تومان)
شامپو ضد شوره کاتوس جهت درمان انواع شوره‌های سر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حاوی ترکیبات ضدقارچ پیروکتون اولامین و لایه بردار سالسیلیک اسید است. وجود این ماده باعث می‌شود تا پوسته‌های اضافی، به سرعت از سر لایه برداری شوند. فاقد سیلیکون می باشد.
354٬000 (تومان)
شامپو تثبیت کننده رنگ مو لایسل با شویندگی ملایم و با داشتن ترکیبات موثر یک شامپو مناسب برای افراد با موهای رنگ شده و آسیب دیده است. این شامپو به حفظ رطوبت، نرمی، درخشندگی، کاهش موخوره و تثبیت رنگ مو کمک موثری می‌کند.
236٬000 (تومان)
شامپو ضد ریزش و تقویت کننده موهای چرب لایسل پاک کننده عمیق موی چرب و از بین برنده چربی مو و پوست سر است. این محصول با داشتن ترکیبات موثر به رویش مجدد مو، تقویت و کنترل ریزش آن کمک موثری می‌کند.
236٬000 (تومان)
شامپو احیا کننده موی خشک لایسل با دارا بودن مواد مغذی و مرطوب کننده عمقی سبب نرمی موها شده و از خشکی آن ها می کاهد. این شامپو با داشتن کلاژن سبب تقویت کلی و افزایش ضخامت تار مو و حالت پذیری بهتر آن می شود. آلانتوئین موجود در این شامپو پوست سر را التیام می بخشد و از خارش های ناشی از خشکی جلوگیری می کند. صمغ گوار در این محصول با ایجاد یک کاور مرطوب کننده و مغذی اطراف تار مو سبب تغذیه عمقی و رطوبت رسانی سطحی می شود.
236٬000 (تومان)
شامپو روغن آرگان لایسل مناسب موهای خشک تغذیه کننده و مرطوب کننده ملایم موهای شما است. این شامپو از ایجاد وز، گره مو و موخوره جلوگیری می‌کند و موهایی براق و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد.
236٬000 (تومان)
شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده پریم مدل +K با داشتن روغن‌های طبیعی یک شوینده ملایم برای کسانی است که موهای رنگ شده یا کراتینه دارند. این شامپو موها را صاف کرده و به حفظ طبیعی رطوبت ساقه مو کمک می‌کند.
199٬000 (تومان)
شامپو کراتینه کاندید مناسب مو کراتینه و آسیب دیده بوده که به تقویت فولیکول مو، حفظ رنگ و رطوبت طبیعی مو کمک موثری می‌کند. این محصول فاقد سولفات، پارابن و الکل است.
299٬800 (تومان)
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • فرم محصول
  • نوع پوست
برندها