تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شامپو تقویت کننده مناسب موهای خشک کاتوس فاقد سولفات

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موهای خشک کاتوس حاوی ترکیبات مغذی، تقویت کننده کراتین مو و آبرسان عمقی کف سر و مو است. این شامپو با فرمولاسیون موثر خود به رفع مشکلات ناشی از خشکی مو وریزش آن‌ کمک می‌کند.
ناموجود
برند: کاتوس
شناسه کالا در انبار: 33313488

محصولات کاتوس از پایه اصلی عصاره نوعی کاکتوس کمیاب معروف به ملکه شب و به نام Cereus Grandiflorus تشکیل شده که دارای خواصی از جمله آبرسانی، مهار ریزش انواع مو خصوصا ریزش های هورمونی، ضد التهاب و غنی از انواع چربی های طبیعی مانند امگا و سرامید برای رطوبت رسانی می باشد.

شامپو تقویت کننده موی خشک کاتوس حاوی عصاره کاکتوس و آلوئه ورا است. وجود این دو ماده در کنار هم باعث تقویت ساختار مو شده و به آن استحکام می‌بخشد. این شامپو حاوی ترکیب انحصاری کروداروم ولوت بوده که برگرفته از عصاره تاج خروس می باشد، ساقه موها را از درون تقویت می‌کند و ظاهر موها را زیبا، براق‌ و سالم‌تر نشان می‌دهد. 

در این محصول به جای سیلیکون از پلانتاسیل میکرو به عنوان کاور کننده مرطوب کننده و محافظت کننده از تار موها استفاده شده است.

ویژگی های شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موهای خشک کاتوس

  • کمک به درمان ریزش، مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
  • رفع خشکی مو و رطوبت رسانی به آن
  • حاوی ترکیبات ضد التهاب برای کف سر
  • فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون
  • حاوی ترکیبات مغذی و ضد ریزش مو

ترکیبات

سدیم لوریل سارکوزینات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم کوکویل گلوتامات، کوکو گلوکزاید، گلیسرین، عصاره آلوئه ورا، سدیم PCA، هیدروکسی پروپیل نشاسته اکسید شده تریمونیوم کلراید، سدیم لاکتات، سدیم کلراید، اوره، لاکتیک اسید، لوولینیک اسید، پی-آنیسیک اسید، peg-۱۵۰ دی استئارات، عصاره تاج خروس، سیتریک اسید، رایحه، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، دی پانتنول، دی کاپریلیل اتر، دسیل گلوکزاید، گلیسریل اورئات، پلی کواترنیوم-۱۰، متیل ایزو تیازولینون، متیل کلروایزو تیازولینون

نحوه مصرف

مقداری از شامپو ضد ریزش کاکتوس را یک روز در میان  روی موی مرطوب ماساژ دهید و پس از دو تا سه دقیقه آبکشی نمایید. 

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندفارمانوترا (PharmaNutra)
جنس محفظهتیوب
سایزکوچک(S), بزرگ(L), کودکان(Child)
شرکت تولید‎کنندهگروه تولیدی ارتوطب
فرم محصولکرم
نوع موانواع مو
کشور تولید‎کنندههند