تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شامپو احیا کننده موی خشک لایسل

شامپو احیا کننده موی خشک لایسل با دارا بودن مواد مغذی و مرطوب کننده عمقی سبب نرمی موها شده و از خشکی آن ها می کاهد. این شامپو با داشتن کلاژن سبب تقویت کلی و افزایش ضخامت تار مو و حالت پذیری بهتر آن می شود. آلانتوئین موجود در این شامپو پوست سر را التیام می بخشد و از خارش های ناشی از خشکی جلوگیری می کند. صمغ گوار در این محصول با ایجاد یک کاور مرطوب کننده و مغذی اطراف تار مو سبب تغذیه عمقی و رطوبت رسانی سطحی می شود.
236٬000 (تومان)
برند: لایسل
شناسه کالا در انبار: 33313543
+ -

شامپو احیا کننده موی خشک لایسل سبب رطوبت رسانی ایده آل به مو و پوست سر خشک می شود. ترکیب انحصاری آکواکسیل در این شامپو حاوی مشتقات قند زایلیتول است و سبب آبرسانی سه بعدی می شود. پانتنول یا ویتامین ب5 به ابرسانی و ترمیم تار موی آسیب دیده کمک می کند.

ویژگی های شامپو احیا کننده موهای خشک لایسل

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی سه بعدی
  • غنی شده با صمغ های گیاهی و ویتامین‌ها
  • ایده‌آل برای آبرسانی و ترمیم موهای خشک
  • فاقد SLS و پارابن
  • نرم کننده و بهبود حالت پذیری تار مو

ترکیبات

دی سدیم لائورت سولفوساکسینات، دی سدیم کوکویل گلوتامات، کوکامیدوپرپیل بتائین، لائوریل گلوکوزید، کوکونات فتی اسید دی اتانولامید، گلیسیرین، متیل ایزوتیازولینون، کلرومتیل ایزوتیازولینون، پلی کواترنیوم-۱۰، زایلیایل گلوکوزید، آنهیدرکسی لیتول، زایلیتول، پلی کوآترنیوم-۷، پی ای جی-۷، گلیسیریل کوکوآت، پروتئین هیدرولیز شده کلاژن، سیلیکون کواترنیوم-۱۸، تری دست-۶، تری دست-۱۲دی پنتنول، پی ای جی -۱۲۰، متیل گلوکز دیولئات، آلانتوئین، اسانس، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، لاکتیک اسید، ا-د-ت-آ، آب دیونیزه.

نحوه مصرف

مقدار مناسبی از شامپو موی خشک لایسل را روی موهای خیس، به مدت یک دقیقه به آرامی ماساژ دهید و کاملا آبکشی نمایید. از این محصول ۲ یا ۳ بار در هفته استفاده نمایید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندلایسل
جنس محفظهتیوب
سایز200 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطناز گستر آسیا
نوعشامپو احیا کننده و آبرسان
نوع موموی خشک
کشور تولید‎کنندهایران