تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شامپو ملایم و تقویت کننده مو فاقد سولفات کاتوس

شامپو ملایم و تقویت کننده مو روزانه کاتوس با داشتن ترکیبات مرطوب کننده و التیام بخش مناسب مو و پوست سر حساس بوده و از خارش و خشکی کف سر جلوگیری می‌کند. این شامپو برای استفاده روزانه و افراد با موهای کاشته شده یک انتخاب مناسب است.
394٬000 (تومان)
برند: کاتوس
شناسه کالا در انبار: 33313489
+ -

شامپو تقویت کننده مو روزانه کاکتوس با داشتن عصاره بابونه و کاکتوس، به حفظ طراوت مو و پوست سر شما کمک می‌کند. تمرکز اصلی این محصول در تقویت پوست کف سر و اثر ضدخارش است. بنابراین برای حفظ سلامت پوست سر از سولفات و سیلیکون در ساخت این شامپو استفاده نشده است. خوشبختانه این محصول به گونه‌ای فرموله شده که مصرف روزانه آن هیچ مشکلی ایجاد نکرده و آسیبی به پوست و مو وارد نمی‌کند.

به علت وجود هربالیکویید کامومیل این محصول قابل استفاده برای پوست سر حساس، ملتهب و حتی افرادی که به تازگی کاشت مو انجام داده‌اند و در دوران بارداری و شیردهی می باشد.

ویژگی های شامپو ملایم و تقویت کننده مو روزانه کاتوس

  • مناسب استفاده روزانه
  • مرطوب کننده و ضد التهاب
  • قابل استفاده برای موهای کاشته شده و در دوران شیمی درمانی
  • مناسب برای پوست سر حساس
  • التیام بخش و ضد خارش

ترکیبات

آب، سدیم لائوریل ساروکوزینات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم کوکویل گلوتامات، کوکو گلوکوزاید، گلیسرین، سدیم پی سی ای، هیدروکسی پروپیل اوکسیدایزد، پی جی-تریمونیوم کلراید، استارچ هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، سدیم لاکتات، سدیم کلراید، اوره، لاکتیک اسید، لوولینیک اسید، پی آنیسیک اسید، پی ای جی ۱۵۰ دیسترات، سیتریک اسید، عطر، گوارهیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، دی پانتنول، پروپلن گلایکول، عصاره گل بابونه (هربالیکویید کامومیل)،  عصاره گل کاکتوس Cereus geandiflorus، پلی کواترنیوم ۱۰، ای دی تی ای، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون.

نحوه مصرف

مقدار مناسبی از شامپو را ۲ تا ۳ مرتبه در هفته روی موی مرطوب قرار داده،  حدود ۱ دقیقه ماساژ دهید؛ سپس موها را آبکشی نمایید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکاتوس
فرم محصولشامپو
نوع موانواع مو و پوست سر حساس
کشور تولید‎کنندهایران
سایز200 میلی لیتر
جنس محفظهتیوب
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا