تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شامپو ضدریزش و تقویت کننده مناسب انواع مو کاتوس فاقد سولفات

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو کاتوس با داشتن ویتامین‌ها، مواد مغذی و عصاره‌های طبیعی در مهار ریزش‌های آندروژنیک و غیر آندروژنیک موثر است و به عنوان یک پکیج درمانی موجب پیشگیری و مهار ریزش مو و مشکلات ناشی از آن می‌شود.
394٬000 (تومان)
برند: کاتوس
شناسه کالا در انبار: 33313487
+ -

محصولات کاتوس از پایه اصلی عصاره نوعی کاکتوس کمیاب معروف به ملکه شب و به نام Cereus Grandiflorus تشکیل شده که دارای خواصی از جمله آبرسانی، مهار ریزش انواع مو خصوصا ریزش های هورمونی، ضد التهاب و غنی از انواع چربی های طبیعی مانند امگا و سرامید برای رطوبت رسانی می باشد.

شامپو تقویت کننده موی خشک کاتوس حاوی عصاره کاکتوس و نخل اره ای سابال است. وجود این دو ماده سبب مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز شده و ریزش های هورمونی را به خوبی کنترل می‌کند. این شامپو حاوی ترکیب انحصاری آسه بیول بوده که برگرفته از عصاره نوعی مخمر، ویتامین های بیوتین، پانتنول، نیاسین آمید، ب6 و آلانتوئین می باشد، ساقه موها را از درون تقویت می‌کند و ظاهر موها را زیبا، براق‌ و سالم‌تر نشان می‌دهد. 

در این محصول از سیم بیوکوات به عنوان نرم کننده نشاسته ای با اثر کاور کننده، مرطوب کننده و محافظت کننده از تار موها استفاده شده است.

ویژگی های شامپو ضد ریزش و تقویت کننده انواع مو کاتوس

  • کمک به درمان ریزش، مناسب برای انواع مو
  • تقویت رشد مو و کاهش ریزش مو
  • حاوی ترکیبات التیام بخش و ضد التهاب برای کف سر 
  • کنترل چربی مو و کف سر
  • فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون
  • حاوی ترکیبات مغذی و ضد ریزش مو

ترکیبات

آب، سدیم لوریل سارکوزینات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم کوکویل گلوتامات، کوکو گلوکوزید، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، هیدروکسی پروپیل ، نشاسته اکسید شده هیدروکسی، سدیم کلرید، اوره، اسید لاکتیک، لوولینیک اسید، پی اسید آنیسیک، پی ای جی۱۵۰ دستئارات، عصاره گل ملکه شب یا سرئوس گراندیفلوروس (کاکتوس), اسید سیتریک، رایحه، عصاره میوه نخل اره ای (سرنوآ سرولاتا)، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید, دی پانتنول، پلی کوآترنیوم۱۰، ادتا، پیریدوکسین هیدرو کلراید، نیاسین آمید، پروتئین هیدرولیز شده مخمر، ترئونین، آلانتوئین، بیوتین، متیل ایزوتیازولینون, متیل کلرو ایزوتیازولینون

نحوه مصرف

مقداری از شامپو ضد ریزش کاکتوس را یک روز در میان  روی موی مرطوب ماساژ دهید و پس از دو تا سه دقیقه آبکشی نمایید. 

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکاتوس
جنس محفظهتیوب
سایز200 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
فرم محصولشامپو
نوع موانواع مو
کشور تولید‎کنندهایران