تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

مراقبت پوست و مو

فیلترها
تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس لافارر هرگونه آثار باقی مانده از آرایش و آلودگی را از بین برده و سبب افزایش لطافت پوست و درخشندگی و رطوبت رسانی به آن می‌شود.
118٬800 (تومان)
حاوی عصاره درخت چای کنترل چربی پوست کاهش جوش و آکنه پاکسازی موثر بدون خشکی
260٬000 (تومان)
پاک کننده عمقی پوست کمک به حفظ تعادل چربی پوست , حفظ تعادل چربی پوست و حذف سلول های مرده پوست، بهبود وضعیت پوست های چرب و مختلط،داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی
245٬000 (تومان)
سرم ویتامینه هیالورونیک ویتالیر به واسطه ترکیبات خود از بین برنده خطوط ریز تا چین و چروک‌های عمیق پوست است. این سرم با بافت سبک و جذب سریع برای انواع پوست بالغ قابلیت استفاده دارد.
543٬000 (تومان)
فلوئید ضد آفتاب ضد لک وایت ویت ویتالیر از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین به رفع کدری پوست کمک موثری می‌کند و دارای ساختار سبکی است.
293٬000 (تومان)
محلول میسلار پاک کننده آرایش پوست چرب پیور وست پرودرما نوعی پاک کننده صورت است که به از بین بردن آلودگی‌ها، آرایش و … کمک می‌کند که باعث احساس نرمی و زیبایی پوست صورت می‌شود.
117٬000 (تومان)
میسلار واتر 3 در 1 پوست چرب و دارای آکنه سبوما آردن یک پاک کننده غیرصابونی است که با یک مرحله ساده پوست شما را از مواد آرایشی، چربی اضافی، گرد و غبار و آلودگی‌ها پاک می‌کند.
290٬000 (تومان)
نرم کننده موی رنگ شده و آسیب دیده کاتوس دارای بافت بسیار سبک بوده و بعد از استفاده احساس سنگینی بر روی موهایتان ایجاد نمی‌کند، به تثبیت رنگ مو کمک می کند. این محصول فاقد سولفات و پارابن است.
230٬000 (تومان)
کرم شب مداکنیل سین بیونیم منافذ مسدود شده پوست را تمیز نموده، مشکلات پوست چرب را کاهش داده و با خطوط ریز و چروک ها به طور کامل مقابله می‌کند.
799٬800 (تومان)
کرم روشن کننده و ضدلک‌ پرودرما با ترکیبات منحصر به فرد در روشن کردن لک‌های پوست صورت و گردن موثر عمل می‌کند. این محصول فاقد اسانس و پارابن بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند.
190٬000 (تومان)
کرم آلفاسل AHA ۱۵ درصد لایسل موثر در ایجاد پوستی سالم‌تر و جوان‌تر با از بین بردن لایه‌های مرده پوست است که به کاهش چین و چروک‌های پوست و یک دست شدن رنگ پوست کمک می‌کند.
209٬000 (تومان)
کنترل کننده چربی ,حاوی عصاره جلبک ,مرطوب کننده ,آبرسان,ضد التهاب ,روشن کننده
300٬000 (تومان)
سرم دور چشم کافئین و ویتامین C ویتالیر با داشتن دوز مناسبی از ترکیبات موثر کافئین، ویتامین سی و اسید هیالورونیک به صورت موضعی باعث کاهش تورم، پف و تیرگی دور چشم می‌شود. استفاده از این محصول در روتین پوستی، شفاف کننده و شاداب کننده پوست اطراف چشم است.
387٬200 (تومان)
شامپو فاقد سولفات تقویت کننده موهای چرب کاتوس حاوی ترکیبات کنترل کننده چربی، ضدالتهاب و آنتی باکتریال جهت کنترل اثرات نامطلوب ترشح بیش از حد سبوم است.
377٬000 (تومان)
فلوئید ضد آفتاب پوست حساس سنسی ویت بی رنگ SPF50 ویتالیر از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌کند و التهاب پوستی را کاهش می‌دهد. این ضد آفتاب در دو رنگ بی رنگ و بژ طبیعی در بازار موجود است.
293٬620 (تومان)
فوم شستشوی صورت حاوی ویتامین C لایسل با ترکیبات موثر خود، باعث افزایش انرژی و تنفس سلولی می‌شود. این محصول، علاوه بر پاکسازی با برس نرم و سیلیکونی خود، با ماساژ صورت، خونرسانی پوست را افزایش می‌دهد.
277٬000 (تومان)
محلول پاک کننده آرایش چشم و صورت اریکه آلودگی و مواد آرایشی باقی مانده روی صورت را به راحتی پاک می کند. این محلول مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس می باشد.
459٬800 (تومان)
کرم ضد چروک قوی اینتنس روز لایسل قادر است به تغذیه سلول‌ها و اصلاح متابولیسم سلولی شود و ضمن درمان چروک صورت موجب تحریک سنتز کلاژن و کاهش علائم مربوط به پیرپوستی شود.
689٬000 (تومان)
کرم ژل فاز مزمن اکنس ۳ ساین اسکین با بافتی سبک حاوی نیاسین آمید، عصاره بید کانادایی و ویتامین A است. این ترکیبات در کنار یکدیگر و بهره مندی از سایر عصاره‌های گیاهی موجود در محصول سبب شده تا موثر عمل کند.کرم ژل فاز مزمن در پیشگیری از ایجاد جوش و درمان‌های ضد جوش نقش موثری ایفا نماید. همچنین این کرم با کاهش التهابات پوستی به درمان جوش‌های مزمن و کومدون کمک موثری می‌کند. کرم ژل ساین اسکین با داشتن نرم‌کننده‌های گیاهی نظیر روغن شاهدانه، روغن جوجوبا و پیشتاز ویتامین B۵ در کنترل میزان رطوبت و چربی پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. جهت مشاهده قیمت کرم ضد جوش بدن به سایت مثبت سبز مراجعه کنید.
119٬020 (تومان)
کرم کنترل اگزما اگزاسین مناسب بزرگسالان برای رفع انواع خارش، التهاب و سوزش پوست مانند اگزما، سوختگی‌ها و انواع التهابات پوستی و برای برطرف کردن جراحت‌های سطحی استفاده می‌شود.
153٬741 (تومان)
تونیک پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت و اطراف چشم آتوپیا آردن غنی شده از کمپلکس فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده تولید شده است. این محصول مشکلات ناشی از خشکی پوست و اگزما را به طور کامل از بین می‌برد
324٬000 (تومان)
ژل شوینده آبرسان هیدراسل لایسل یک پاک کننده ملایم و مؤثر می‌باشد که فاقد صابون و پارابن بوده و آثار آلودگی، چربی اضافه و هرگونه آلودگی دیگر را رفع کرده، انواع آرایش را به طور کامل پاک می‌کند، درخشش و شفافیت پوست را بازگردانده و باعث می‌شود سلامت پوست حفظ شود.
267٬000 (تومان)
شامپو ضد شوره کاتوس جهت درمان انواع شوره‌های سر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حاوی ترکیبات ضدقارچ پیروکتون اولامین و لایه بردار سالسیلیک اسید است. وجود این ماده باعث می‌شود تا پوسته‌های اضافی، به سرعت از سر لایه برداری شوند. فاقد سیلیکون می باشد.
354٬000 (تومان)
فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک سبب آبرسانی عمقی و بادوام پوست شده و با دارا بودن کوانزیم Q۱۰ به عنوان یک ضد رادیکال آزاد قوی کاربرد دارد.
279٬800 (تومان)
فوم شستشوی صورت درمالیفت یک شوینده غیر صابونی است با ترکیبات روشن کننده‌ای که دارد لک‌ها و تیرگی‌های پوست را از بین می‌برد و کاملا برای شستشوی روزانه مناسب است.
169٬500 (تومان)
مناسب در درمان جوش های مقاوم به درمان تنطیم ترشح سبوم سطح پوست مناسب پوست چرب و جوش دار التیام بخش و تسکین دهنده مناسب در درمان انواع جوش ضد التهاب و قرمزی پوست ترمیم و بازسازی کننده رطوبت رسان آنتی باکتریال لایه بردار
189٬200 (تومان)
کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه پف، تیرگی و کبودی دور چشم را رفع کرده و موجب جوان تر و شاداب تر شدن پوست دور چشم می گردد. همچنین حاوی ترکیب بازسازی کننده DNA سلولی دور چشم نیز می باشد.
599٬800 (تومان)
کرم ضد چروک و ضد افتادگی قوی آردن با بهره‌گیری از تکنولوژی شبه بوتاکس جهت سفتی و انعطاف پذیری پوست صورت، گردن، دکلته، خط اخم و خنده کارایی دارد.
684٬200 (تومان)
پاک کننده و مات کننده قوی پوست، کنترل و تنظیم کننده ترشح چربی پوست، جلوگیری از ایجاد مجدد جوش و آکنه، کوچک کننده منافذ باز پوست به منظور صاف و یکدست شدن سطح پوست، کنترل چربی و ضد آکنه قابل استفاده برای پوست های چر
300٬000 (تومان)
ژل شستشوی روشن کننده صورت پیگماسل لایسل فاقد صابون و پارابن بوده و با داشتن عصاره‌های گیاهی و انواع ویتامین به روشن و درخشان شدن پوست صورت کمک می‌کند.
258٬000 (تومان)
شامپو ضد ریزش و تقویت کننده موهای چرب لایسل پاک کننده عمیق موی چرب و از بین برنده چربی مو و پوست سر است. این محصول با داشتن ترکیبات موثر به رویش مجدد مو، تقویت و کنترل ریزش آن کمک موثری می‌کند.
236٬000 (تومان)
ضد آفتاب فیوژن فلوئید ایزدین پرو، مناسب برای پوست چرب ،دارای فیلتر محافظتی SPF50+ ،ضد آفتاب مقاوم در برابر آب مات کننده پوست چرب
780٬000 (تومان)
فوم شوینده صورت ویتامین سی اسکین وان با داشتن سری سیلیکونی علاوه بر شستشوی عمقی پوست باعث بهبود گردش جریان خون شده و روند کلاژن سازی پوست را بهبود می‌بخشد.
299٬800 (تومان)
ماسک مو ترمیم کننده خارج از حمام کاتوس فرآورده ای حرفه‌ای و مراقبتی است که با داشتن ترکیبات موثر موها را تقویت و تغذیه می‌کند و به بازسازی موهای آسیب دیده و پیشگیری از موخوره می‌پردازد. بعد از استفاده از این ماسک نیاز به آبکشی نیست.
380٬000 (تومان)
کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک با ترکیبات موثر به بهبود پف و تیرگی چشم کمک می‌کند و علاوه بر آن در کاهش خطوط ریز و علائم خستگی موثر عمل می‌کند.
329٬800 (تومان)
کرم ملا کرم اینتنس اسکین وان با ترکیبات موثر مانند رتینول لیپوزومال و آربوتین برای رفع سریع انواع لک تیره مناسب است و از این کرم برای انواع پوست استفاده می‌شود.
229٬800 (تومان)
کرم مرطوب کننده آبرسان پوست خشک درماتیپیک مخصوص پوست نرمال تا خشک است و یک آبرسان قوی با ماندگاری طولانی جهت تقویت لایه دفاعی پوست است.
279٬800 (تومان)
مناسب پوست های کدر لک دار حاوی ویتامین C پاک کننده عمقی پوست روشن کننده و شفاف کننده
300٬000 (تومان)
تونیک ضد ریزش کاتوس مناسب انواع ریزش مو بوده و قادر است به تقویت رشد موهایتان کمک کند. این محصول از ریزش مو جلوگیری می‌کند و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محلول حاوی نوعی کاکتوس معروف به ملکه شب می باشد که علاوه بر کنترل چربی مو و کف سر، انواع ریزش مو خصوصا نوع هورمونی را کنترل می کند.
420٬000 (تومان)
ژل شستشوی صورت تایم ویت ویتالیر یک محصول چند کاربره است که علاوه بر حذف آلودگی‌ها و لایه برداری ملایم پوست، باعث افزایش گردش خون مویرگی و شفافیت و شادابی آن می‌شود. این محصول قابلیت استفاده برای انواع پوست را دارد.
193٬500 (تومان)
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • رنگ
  • شرایط نگهداری
  • فرم محصول
  • نوع پوست
  • کارایی
برندها