تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کرم مرطوب کننده مات مناسب برای پوست چرب تا مختلط ژیل بوته 40 میلی

مرطوب کننده مات کننده ژیل بوته مناسب برای پوست مختلط تا چرب فاقد چربی و غیر کمدون زا حاوی ترکیب بتا هیدروکسی اسید BHA تنظیم کننده چربی مترشحه از غدد سباسه و کاهش دهنده ابعاد منافذ مرطوب کننده مات کننده ژیل بیوته التیام دهنده پوست به کمک زینک گلوکونات مرطوب کننده مات کننده ژی بیوته قابل مصرف صبح و شب روی پوست تمیز مرطوب کننده نت اکتیو ژیل بوته در تیوپ به حجم 40 میل تحت لیسانس فرانسه
499٬800 (تومان)
برند: ژیل بوته
شناسه کالا در انبار: 33313763
+ -

کرم مرطوب کننده ژیل بوته پوست چرب

کرم مرطوب کننده ژیل بوته پوست چرب، با ترکیبات منحصر به فرد خود، یک راهکار عالی برای حفظ رطوبت و مراقبت از پوست چرب و مختلط محسوب می شود. این محصول ضمن رفع خشکی و سایر علائم ناشی از آن همچون خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن، مانع از بروز جوش و آکنه نیز می گردد.

کرم مرطوب کننده پوست چرب ژیل بوته، دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان مانند گلیسیرین می ‌باشد. گلیسیرین، سبب افزایش رطوبت رسانی و نرمی پوست می شود و درخشش طبیعی و صافی پوست را به ارمغان می آورد.

ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده مات ژیل بوته، علاوه بر رطوبت رسانی به پوست، در تنظیم ترشح سبوم نیز موثر اند. یکی از مواد تنظیم کننده ترشح چربی، سالیسیلیک اسید است که در نهایت سبب ایجاد جلوه ای مات روی پوست شده و براقیت پوست چرب را از بین می برد. سالیسیلیک اسید موجود در این کرم توانایی جمع کنندگی منافذ باز پوست را دارد و باعث کاهش احتمال ایجاد جوش روی پوست می گردد. زینک گلوکونات موجود در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده پوست چرب ژیل بوته، دارای اثر ضد التهابی و التیام بخشی بوده و در بهبود ظاهر پوست موثر است.

کرم مرطوب کننده ژیل بوته پوست چرب، برای پوست‌ مختلط نیز مناسب است و به عنوان یک کرم غیر کومدوژنیک، از ایجاد جوش‌ و آکنه روی پوست چرب و مستعد آکنه جلوگیری می‌کند. این کرم مرطوب کننده و مات کننده، فاقد چربی بوده و علاوه بر جلوگیری از ایجاد حس سنگینی روی پوست، مانع از انسداد منافذ و بروز جوش می شود. این کرم در حجم 40 میلی لیتر به صورت تیوپی تولید گردیده است و برای پوست صورت و گردن مناسب است.

مزایای کرم مرطوب کننده پوست چرب ژیل بوته

  • تالیف مرطوب کننده و آبرسان و رفع علائم خشکی و دهیدراته شدن پوست
  • موثر در تنظیم ترشح سبوم (چربی) و دارای اثر مات کنندگی
  • حاوی زینک گلوکونات، سالیسیلیک اسید، اولئانولیک اسید و گلیسیرین
  • کاهش منافذ باز و ایجاد ظاهر صاف و یکدست روی پوست
  • فاقد چربی، غیر کومدوژنیک و جلوگیری از انسداد منافذ و بروز جوش

 

ترکیبات کرم مرطوب کننده ژیل بوته پوست چرب

آب دیونیزه، الکل، نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوکسینات، بوتیلن گلایکول، کلر فنزین، دی اتیل فتالات، دایمتیکون، عصاره انانتیا کلرانتا، اتیل هگزیل گلیسیرین، اسانس، گلیسیرین، هیدروکسی اتیل آکریلات/ سدیم آکریلویل دی متیل تائورات کوپلیمر، اولئانولیک اسید، فنوکسی اتانول، پلی سوربات 20، پلی سوربات 60، سالیسیلیک اسید، سدیم پلی آکریلات، سوربیتان ایزواستئارات، اسکوالن، زانتان گام، زینک گلوکونات.

 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده مات ژیل بوته

روزانه دو مرتبه، صبح و شب مقدار مناسبی از کرم مرطوب کننده ژیل بوته پوست چرب را روی پوست صورت قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

پیش از مصرف این فرآورده، پوست صورت را با کمک شوینده ی مناسبی همچون ژل شستشو صورت ژیل بوته شستشو نمایید.

 

هشدار ها و عوارض کرم مرطوب کننده مات ژیل بوته

  • تاکنون پس از مصرف این محصول عوارضی گزارش نشده است، در صورت بروز حساسیت، مصرف را متوقف نمایید.

  • پس از گذشت 9 ماه از باز شدن درب محصول، از ادامه مصرف فرآورده بپرهیزید.

  • از تماس با چشم ها خودداری گردد و در صورت تماس، با آب فراوان شستشو دهید.

  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
     

 

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندژیل بوته (Gil Beaute)
شرایط نگهداریدر دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت نگهداری شود
کشور تولید‎کنندهفرانسه
نوع پوستپوست آکنه دار
رنگبی رنگ
مدل محصولکرم
تعداد در بسته1