تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ضد آفتاب فیوژن واتر blue blocker ایزدین پرو

محافظت کامل در برابر آفتاب و نور مرئی حاوی فیلترهای UVA ،UVB ،IR و blue blocker روشن کننده و ضد لک بافت سبک فیوژن واتر فرمولاسیون بدون روغن و چربی مقاوم در برابر تعریق و رطوبت حاوی رزورسینول، آربوتین، نیاسینامید، اسید سیتریک، عصاره ریشه زنجبیل، آلانتوئین و هیالورنیک اسید مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس
820٬000 (تومان)
برند: ایزدین
شناسه کالا در انبار: 33313785
+ -

ضد آفتاب فیوژن واتر blue blocker 

این ضدافتاب داری طیف گسترده ای  است یعنی میتواند از پوست در برابر هر دو اشعه مضر خورشید به خوبی محافظت کند، در نتیجه از بروز عوارضی همچون لک آفتاب، سوختگی و قرمزی پوست در اثر آفتاب جلوگیری نمیاد.  فاقد چبی بودن این ضدافتاب باعث شده که افراد با پوست چرب و مختلط بتوانند به راحتی و بدون حس چربی و براقی از آن استفاده کنند
ضدافتاب ایزدین حاوی ترکیب ابرسان قوی به نام هیالورونیک اسید می باشد که این ترکیب در تحریک پوست در کلاژن سازی نیز نقش دارد.
ضداب و مقاومت بالا در برابر تعریق از دیگر فواید بارز این ضدافتاب می باشد، این موضع باعث میشود که پوست عرق نکند و در نتیجه کرم و ارایش روی پوست ثابت بماند. از این ضدافتاب میتوانید در زیر آرایش نیز استفاده کنید.

فلوئید ضد آفتاب بلو بلاکر روشن کننده SPF50 ایزدین این ضد آفتاب دارای خاصیت روشن کنندگی می باشد که باعث شده برای پوست های دارای لک مناسب باشد. ضدافتاب ایزدین غیر کومدون زا است و همچنین فلوئیدی است که باعث جوش نمی شود.

 پیشگیری از آفتاب سوختگی و درمان آن
محافظت از پوست در برابر اشعه های خطرناک
فاقد چربی
 موثر در پیشگیری، بهبود و درمان کومدون
ها
 بدون ایجاد رنگ سفید یا رد بر پوست

 آبرسان و مرطوب کننده پوست
 ساختار سبک و جذب سریع

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برنداسکین شیک ( Skin chic)
رنگبی رنگ
فرم محصولفلوئید
کاراییضد آفتاب, ضد لک
نوع پوستمستعد لک