تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

مراقبت پوست صورت

فیلترها
کرم لیفتینگ شب پروژنا سین بیونیم با فرمولاسیون ویژه و ترکیبات موثر، خطوط ریز و چین و چروک پوست را برطرف نموده و موجب استحکام و درخشندگی پوست نیز می‌شود. با استفاده از این کرم شب روز به روز شاهد کاهش خطوط و چین و چروک روی صورت خود هستید.
1٬299٬800 (تومان)
ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان مناسب پوست مختلط تا چرب ضمن کمک به پر شدن خطوط ریز و چروک، فراهم کننده رطوبت و کاهش ترشح اضافی سبوم نیز هست.
249٬800 (تومان)
سرم ضد لک آربوتین وایت ویت ویتالیر غنی شده با عوامل روشن کننده پوست و ضد لک است که در روند شکل گیری لکه‌های تیره اختلال ایجاد کرده و مانع از پیدایش لک می‌شود. این سرم جذب سریع و آسانی دارد و حس چربی یا سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد.
391٬000 (تومان)
کرم دور چشم ویتامین C ۵ اسکین وان با ترکیبات منحصر به فرد و موثر خود ضمن کاهش تیرگی و پف، سبب کاهش چروک و لک‌های تیره دور چشم می‌شود.
229٬800 (تومان)
کرم ضد آفتاب فاقد چربی مخصوص آقایان SPF۵۰ پرودرما از پوست دربرابر پرتوهای مضر نور خوشید محافظت می‌نماید. این محصول فاقد چربی بوده و بسیار سبک با قابلیت پخش و جذب سریع پوستی است.
235٬000 (تومان)
کرم لایه بردار AHA ۱۵ درماتیپیک با ترکیبات مفید و منحصر به فردش لایه بردار، ضد چروک، سفت کننده و استحکام بخش بافت پوست بوده و برای انواع پوست مناسب است.
299٬800 (تومان)
قرص کلاژن پلاس حاوی کلاژن با منشا ماهی، اسید آمینه لیزین و ویتامین C تحریک ساخت کلاژن و الاستین به دلیل دارا بودن ال-لیزین و ویتامین سی بهبود خاصیت ارتجاعی پوست به علت دارا بودن کلاژن به تعویق انداختن روند پیری پوست پیشگیری از عمیق‌تر شدن چین و چروک‌های پوست
399٬996 (تومان)
پاک کننده عمقی پوست کمک به حفظ تعادل چربی پوست , حفظ تعادل چربی پوست و حذف سلول های مرده پوست، بهبود وضعیت پوست های چرب و مختلط،داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی
245٬000 (تومان)
سرم ویتامینه هیالورونیک ویتالیر به واسطه ترکیبات خود از بین برنده خطوط ریز تا چین و چروک‌های عمیق پوست است. این سرم با بافت سبک و جذب سریع برای انواع پوست بالغ قابلیت استفاده دارد.
543٬000 (تومان)
فلوئید ضد آفتاب ضد لک وایت ویت ویتالیر از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. همچنین به رفع کدری پوست کمک موثری می‌کند و دارای ساختار سبکی است.
293٬000 (تومان)
کرم شب مداکنیل سین بیونیم منافذ مسدود شده پوست را تمیز نموده، مشکلات پوست چرب را کاهش داده و با خطوط ریز و چروک ها به طور کامل مقابله می‌کند.
799٬800 (تومان)
کرم روشن کننده و ضدلک‌ پرودرما با ترکیبات منحصر به فرد در روشن کردن لک‌های پوست صورت و گردن موثر عمل می‌کند. این محصول فاقد اسانس و پارابن بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند.
190٬000 (تومان)
کرم آلفاسل AHA ۱۵ درصد لایسل موثر در ایجاد پوستی سالم‌تر و جوان‌تر با از بین بردن لایه‌های مرده پوست است که به کاهش چین و چروک‌های پوست و یک دست شدن رنگ پوست کمک می‌کند.
209٬000 (تومان)
کنترل کننده چربی ,حاوی عصاره جلبک ,مرطوب کننده ,آبرسان,ضد التهاب ,روشن کننده
300٬000 (تومان)
سرم دور چشم کافئین و ویتامین C ویتالیر با داشتن دوز مناسبی از ترکیبات موثر کافئین، ویتامین سی و اسید هیالورونیک به صورت موضعی باعث کاهش تورم، پف و تیرگی دور چشم می‌شود. استفاده از این محصول در روتین پوستی، شفاف کننده و شاداب کننده پوست اطراف چشم است.
387٬200 (تومان)
فلوئید ضد آفتاب پوست حساس سنسی ویت بی رنگ SPF50 ویتالیر از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت می‌کند و التهاب پوستی را کاهش می‌دهد. این ضد آفتاب در دو رنگ بی رنگ و بژ طبیعی در بازار موجود است.
293٬620 (تومان)
کرم ژل فاز مزمن اکنس ۳ ساین اسکین با بافتی سبک حاوی نیاسین آمید، عصاره بید کانادایی و ویتامین A است. این ترکیبات در کنار یکدیگر و بهره مندی از سایر عصاره‌های گیاهی موجود در محصول سبب شده تا موثر عمل کند.کرم ژل فاز مزمن در پیشگیری از ایجاد جوش و درمان‌های ضد جوش نقش موثری ایفا نماید. همچنین این کرم با کاهش التهابات پوستی به درمان جوش‌های مزمن و کومدون کمک موثری می‌کند. کرم ژل ساین اسکین با داشتن نرم‌کننده‌های گیاهی نظیر روغن شاهدانه، روغن جوجوبا و پیشتاز ویتامین B۵ در کنترل میزان رطوبت و چربی پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. جهت مشاهده قیمت کرم ضد جوش بدن به سایت مثبت سبز مراجعه کنید.
119٬020 (تومان)
کرم کنترل اگزما اگزاسین مناسب بزرگسالان برای رفع انواع خارش، التهاب و سوزش پوست مانند اگزما، سوختگی‌ها و انواع التهابات پوستی و برای برطرف کردن جراحت‌های سطحی استفاده می‌شود.
153٬741 (تومان)
فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک سبب آبرسانی عمقی و بادوام پوست شده و با دارا بودن کوانزیم Q۱۰ به عنوان یک ضد رادیکال آزاد قوی کاربرد دارد.
279٬800 (تومان)
مناسب در درمان جوش های مقاوم به درمان تنطیم ترشح سبوم سطح پوست مناسب پوست چرب و جوش دار التیام بخش و تسکین دهنده مناسب در درمان انواع جوش ضد التهاب و قرمزی پوست ترمیم و بازسازی کننده رطوبت رسان آنتی باکتریال لایه بردار
189٬200 (تومان)
کرم ضد پف و تیرگی دور چشم اریکه پف، تیرگی و کبودی دور چشم را رفع کرده و موجب جوان تر و شاداب تر شدن پوست دور چشم می گردد. همچنین حاوی ترکیب بازسازی کننده DNA سلولی دور چشم نیز می باشد.
599٬800 (تومان)
کرم ضد چروک و ضد افتادگی قوی آردن با بهره‌گیری از تکنولوژی شبه بوتاکس جهت سفتی و انعطاف پذیری پوست صورت، گردن، دکلته، خط اخم و خنده کارایی دارد.
684٬200 (تومان)
ضد آفتاب فیوژن فلوئید ایزدین پرو، مناسب برای پوست چرب ،دارای فیلتر محافظتی SPF50+ ،ضد آفتاب مقاوم در برابر آب مات کننده پوست چرب
780٬000 (تومان)
کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک با ترکیبات موثر به بهبود پف و تیرگی چشم کمک می‌کند و علاوه بر آن در کاهش خطوط ریز و علائم خستگی موثر عمل می‌کند.
329٬800 (تومان)
کرم ملا کرم اینتنس اسکین وان با ترکیبات موثر مانند رتینول لیپوزومال و آربوتین برای رفع سریع انواع لک تیره مناسب است و از این کرم برای انواع پوست استفاده می‌شود.
229٬800 (تومان)
کرم مرطوب کننده آبرسان پوست خشک درماتیپیک مخصوص پوست نرمال تا خشک است و یک آبرسان قوی با ماندگاری طولانی جهت تقویت لایه دفاعی پوست است.
279٬800 (تومان)
کنترل کننده چربی پوست و از بین برنده باکتری های مولد جوش، کمک به پاکسازی پوست
300٬000 (تومان)
کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک با بهره گیری از شناخته شده ترین ترکیبات چروک و افتادگی دور چشم را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد و سبب کاهش تیرگی و پف زیر چشم می‌شود.
329٬800 (تومان)
کرم ضد آفتاب SPF۴۰ آتوپیا آردن با ساختاری بسیار سبک از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این کرم رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین کرده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک است.
295٬700 (تومان)
استفاده مداوم و مستمر از کرم ضد لک قوی اینتنس لایسل به درمان لک‌های صورت شما کمک می‌کند. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب انواع پوست است.
470٬000 (تومان)
کرم حاوی اوره و اوسرین 10% سیوند همانطور که از نامش پیداست 10 درصد اوره و اوسرین دارد که باعث می‌شود پوست را به صورت عمیق نرم کند. در نتیجه این رطوبت رسانی عمیق التهابات را تا حد زیادی کنتری می‌کند.
143٬000 (تومان)
کرم دور چشم اسمارت لایسل با عملکرد سه گانه سبب رفع تیرگی، پف زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم می شود. این کرم فاقد پارابن بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل می‌کند.
300٬000 (تومان)
کرم روشن کننده حاوی ویتامین C اسمارت لایسل با افزایش تولید کلاژن از چروک و پیری زودرس جلوگیری می‌کند و با ترکیبات منحصر به فرد روشن کننده و احیا کننده پوست شما است.
367٬000 (تومان)
799٬800 (تومان)
کرم حاوی اوره و اوسرین 5% سیوند از جمله محصولات بسیار موثر برای بهبود بخشیدن التهابات پوستی است. این محصول عموما برای کنترل رطوبت پوست استفاده می‌شود.
135٬000 (تومان)
کرم دور چشم چروک های سطحی آردن اکسپرتیج محصولی مناسب به منظور پیشگیری و جلوگیری از عمیق‌تر شدن چروک‌های دور چشم است. این محصول استقامت و استحکام پوست و ماهیچه‌های مرتبط با دور چشم را تقویت کرده و چروک‌ها را کاهش می‌دهد.
598٬000 (تومان)
اسپری آب هیدراویت ویتالیر مناسب انواع پوست بوده و سبب تامین رطوبت از دست رفته پوست و کاهش التهابات پوستی به ویژه بعد از اعمال جراحی پوست می شود.
227٬300 (تومان)
سرم دور چشم اکسپرتیج آردن بر پایه کمپلکس کارآمد و موثر Plant Stem Cell بوده و با بافت سبک خود بدون ایجاد چربی روی پوست به سرعت جذب پوست می‌شود.
675٬000 (تومان)
کرم ضدآفتاب بی رنگ مدل G اویدرم، فاقد چربی بوده و سبب آبرسانی پوست می‌شود. همچنین این محصول، توانایی کنترل ترشح چربی اضافی پوست را دارا بوده و مانع افزایش حرارت و تعریق ناشی از استفاده از آن می‌شود.
210٬000 (تومان)
ژل کرم دور چشم پیلاری به سبب ترکیبات موثر خود از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می‌کند. این کرم ضمن رفع تیرگی‌های زیر چشم، از بروز پف نیز پیشگیری می‌کند.
580٬000 (تومان)
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • رنگ
  • شرایط نگهداری
  • فرم محصول
  • نوع پوست
  • کارایی
برندها