تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

مراقبت پوست و مو

فیلترها
سی سی کرم پوشاننده و مرطوب کننده رنگی صورت پرودرما (cc cream) مناسب برای پوستهای معمولی و حساس یک پوشاننده قوی، التیام دهنده، مرطوب کننده و ضدآفتاب می باشد.
195٬000 (تومان)
شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو کاتوس با داشتن ویتامین‌ها، مواد مغذی و عصاره‌های طبیعی در مهار ریزش‌های آندروژنیک و غیر آندروژنیک موثر است و به عنوان یک پکیج درمانی موجب پیشگیری و مهار ریزش مو و مشکلات ناشی از آن می‌شود.
394٬000 (تومان)
شامپو ملایم و تقویت کننده مو روزانه کاتوس با داشتن ترکیبات مرطوب کننده و التیام بخش مناسب مو و پوست سر حساس بوده و از خارش و خشکی کف سر جلوگیری می‌کند. این شامپو برای استفاده روزانه و افراد با موهای کاشته شده یک انتخاب مناسب است.
394٬000 (تومان)
لوسیون ضد چروک پوست ویتاوست ویتامین C پرودرما محصولی ایده آل جهت از بین بردن تمامی چین و چروک است که با 20 درصد فرم پایدار ویتامین ث می‌تواند موجب تقویت کلاژن و الاستین پوست شود.
125٬227 (تومان)
لوسیون مرطوب کننده و التیام بخش کامپودرما مناسب برای پوست چرب و آکنه ای دارای خاصیت التیام بخشی و ضدالتهاب پوست را در کنار تنظیم چربی پوست به صورت دو منظوره دارد.
389٬000 (تومان)
ماسک مو تقویت کننده آرگان پریم با بهره گیری از ترکیبات کاملا گیاهی و ارگانیک مانند روغن آرگان، روغن هسته انار و روغن دانه انبه بهترین انتخاب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده است. این ماسک بدون نیاز به آبکشی تقویت کننده و ترمیم کننده موهای شماست و ظاهری زیبا و آراسته به موهای شما می‌دهد.
279٬000 (تومان)
میسلار واتر هیدرا بالانس کامپودرما مناسب پوست خشک با داشتن ترکیبات فرموله شده در فرانسه به از بین بردن آلودگی‌ها و مواد آرایشی از روی سطح پوست شما کمک می‌کند. علاوه بر این این میسلار واتر باعث آبرسانی عالی به پوست شده و از التهابات آن می کاهد.
256٬700 (تومان)
کپسول لاکتوزینک درمکس با ترکیبات موثر به رفع مشکلات پوستی از جمله جوش، چربی پوست و کاهش آکنه و … می‌پردازد و به شما برای داشتن پوستی بهتر کمک می‌کند.
379٬500 (تومان)
کرم دست و ناخن سیکاسل لایسل مناسب انواع پوست بهترین گزینه جهت استحکام بخشیدن ناخن‌ها، تغذیه کننده، تقویت کننده و مرطوب کننده پوست دست و ناخن است.
174٬000 (تومان)
کرم رفع قرمزی پوست صورت و بدن کودک بیبی برن یک محصول مناسب برای مراقبت از پوست حساس و آسیب دیده نوزادان و کودکان است.
359٬800 (تومان)
داروی گیاهی رکوبیزول، حاوی مواد موثره گل همیشه بهار و بابونه آلمانی موثر در درمان انواع التهابات و سوختگی ها (اگزما، خارش، کهیر، آفتاب سوختگی، عرق سوز و ...) کمک به التیام زخم‌های ناشی از جراحات، لیزر، تاتو و ... پماد رکوبیزول، گزینه مناسبی در درمان زخم بستر به واسطه اثرات ضد التهابی و ترمیم کنندگی اجزای گیاهی، پماد رکوبیزول برای هموروئید موثر است. بهبود ادرار سوختگی اطفال با استفاده از پماد موضعی رکوبیزول
45٬000 (تومان)
188٬500 (تومان)
کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی SPF۴۰ پوست چرب لافارر فاقد چربی و عوامل ایجاد کننده آکنه بوده و از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. این محصول در ۳ رنگ برنز، بژ روشن و بژ متوسط عرضه می‌شود.
578٬900 (تومان)
کرم دور چشم ضد چروک قوی ایج ریورسال کامپودرما با داشتن ترکیبات انحصاری که برگرفته از ریز جلبک یوگلنا گراسیلیس است، به جوان‌سازی پوست دور چشم و از بین بردن چروک های آن کمک می‌کند.
583٬000 (تومان)
کرم مرطوب کننده بدن هیدرا بادی کامپودرما مناسب پوست‌های خشک، معمولی و حساس است. این محصول با ترکیبات آبرسان، ضد التهاب و ترمیم کننده خود خاصیت بازسازی، تسکین و رطوبت رسانی پوست را دارد. این کرم غنی از شی باتر یا کره کاریته برای تغدیه پوست می باشد و در آن به گونه ای شبیه سازی سیمان چرب بین سلولی جهت رطوبت رسانی بهینه انجام شده است.
345٬000 (تومان)
کرم مرطوب کننده و نرم کننده اسموتینگ کامپودرما حاوی ترکیب انحصاری پلانتاسنس معروف به لانولین گیاهی غنی از شی باتر، روغن زیتون و گلیسریل روزینات، بازسازی کننده لایه شاخی پوست، آبرسان عمقی و طولانی، ضد التهاب و التیام بخش است. استفاده از این کرم از ترک خوردگی، خارش و پوسته پوسته شدن جلوگیری می‌کند.
365٬000 (تومان)
ماسک ترمیم کننده مو کاندید از تارهای مو در برابر حرارت، رادیکال‌های آزاد و انواع آلودگی‌های محیطی مراقبت می‌کند. این محصول با رساندن مواد مغذی به کوتیکول‌ها، از خشکی مو جلوگیری نموده و شادابی و لطافت را به تارهای مویتان باز می‌گرداند.
359٬800 (تومان)
تونر آبرسان مولتی اکتیو کامپودرما پاک کننده عمقی و مکمل پاکسازی مناسب پوست‌های خشک و حساس بوده و دارای دکسپانتول یا ویتامین ب5 با اثر مرطوب کننده، التیام بخش و ضدالتهاب می باشد.
295٬000 (تومان)
سرم ضد لک دور چشم دیوریبل C کامپودرما با داشتن ترکیب انحصاری بیوتیفآی حاوی عصاره ابریشم ایرانی و چای سفید در ترکیب انحصاری کلاریتی سبب جلوگیری از تولید و تجمع بیش از حد ملانین و رفع تیرگی، پف و لیفتینگ دور چشم می‌پردازد.
585٬000 (تومان)
سرم ضد شوره پریم بواسطه دارا بودن اسید سالسیلیک و پیروکتون اولامین باعث رفع شوره و کاهش سرعت پوسته ریزی میشود. این سرم مکمل شامپوهای درمانی ضد شوره بوده و از برگشت شوره جلوگیری میکند.
186٬000 (تومان)
شامپو ضد شوره کودک سیوند دارای اثر نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بوده و و به عنوان یک ضد شوره ملایم خشکی پوست سر را کاهش می‌دهد.
89٬000 (تومان)
ضد آفتاب SPF۵۰ فاقد چربی اسکین وان با ساختار فلوییدی، مناسب پوست مختلط تا چرب محافظت بالایی در برابر اشعه‌های مضر خورشید دارد. این کرم با ساختار سبک و غیر چرب خود به سرعت جذب می‌شود و کاملا بی رنگ است. این محصول غیر کومدون زا است.
249٬800 (تومان)
محلول پاک کننده آرایش هیدراویت ویتالیر مناسب پوست خشک ، انواع آلودگی را بدون نیاز به آبکشی پاک می‌سازد. این محصول چربی مفید پوست را حفظ نموده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.
ناموجود
نرم کننده انواع مو کاتوس دارای بافت بسیار سبک و کرمی بوده و بعد از استفاده احساس سنگینی بر روی موهایتان ایجاد نمی‌کند. این محصول فاقد سولفات و پارابن است.
250٬000 (تومان)
کرم صورت ویتامین C ۲۰ اسکین وان حاوی 20 درصد فرم پایدار ویتامین ث با خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و با کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست از ایجاد لک‌های تیره پیشگیری می‌کند. این محصول علاوه بر شفاف کردن پوست به جوانسازی و رفع خطوط ریز چهره کمک می کند.
249٬800 (تومان)
کرم ضد ترک دوران بارداری بیبی اسکین یا کرم استرچ مارک بیبی اسکین دارای ترکیباتی برای کاهش و از بین بردن ترکهای پوستی ناشی از بارداری است. این محصول می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و باعث بهبود ترک های پوستی شود. ترکیبات موجود در کرم ضدترک بارداری بی بی اسکین ترکیباتی هستند که باعث تحریک سنتز کلاژن در بدن می شوند و به همین واسطه باعث جلوگیری از تخریب ساختار الاستین و کلاژن پوست می شوند.
330٬000 (تومان)
کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر با ساختاری شبیه کرم پودر یک ضد جوش حرفه ای است که به راحتی نواقص پوست شما را می‌پوشاند و علاوه بر آن با کنترل ترشح چربی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.
197٬900 (تومان)
کرم لیفتینگ شب پروژنا سین بیونیم با فرمولاسیون ویژه و ترکیبات موثر، خطوط ریز و چین و چروک پوست را برطرف نموده و موجب استحکام و درخشندگی پوست نیز می‌شود. با استفاده از این کرم شب روز به روز شاهد کاهش خطوط و چین و چروک روی صورت خود هستید.
1٬299٬800 (تومان)
تونر مولتی اکتیو پوست چرب و مختلط لافارر احیا کننده و درخشان کننده پوست بوده و در از بین بردن هرگونه اثر باقی مانده از آلودگی و آرایش موثر است. این محصول لطافت پوست را افزایش داده و سبب تسکین التهابات پوستی می‌شود.
216٬100 (تومان)
ژل شوینده پوست چرب درماتیپیک پاک کننده تمام آلودگی‌های پوست بوده و جمع کننده منافذ پوست، تنظیم ترشح چربی و حفظ رطوبت پوست است.
299٬800 (تومان)
ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان مناسب پوست مختلط تا چرب ضمن کمک به پر شدن خطوط ریز و چروک، فراهم کننده رطوبت و کاهش ترشح اضافی سبوم نیز هست.
249٬800 (تومان)
سرم ضد لک آربوتین وایت ویت ویتالیر غنی شده با عوامل روشن کننده پوست و ضد لک است که در روند شکل گیری لکه‌های تیره اختلال ایجاد کرده و مانع از پیدایش لک می‌شود. این سرم جذب سریع و آسانی دارد و حس چربی یا سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد.
391٬000 (تومان)
شامپو مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده کاتوس گزینه مناسبی برای درخشان کردن موها بعد از رنگ کردن مو محسوب می‌شود. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فاقد سولفات و سیلیکون است.
420٬000 (تومان)
لوسیون بدن حاوی ۲۰ درصد اوره پرودرما فاقد چربی بوده و برای پوست‌های حساس، اگزمایی و خشک مناسب است. این محصول یک مرطوب کننده بسیار قوی به همراه اوره جهت تامین رطوبت مورد نیاز پوست می باشد.
230٬000 (تومان)
لوسیون مرطوب کننده قوی بدن حاوی ۱۰ درصد اوره آتوپیا آردن نرم کننده بسیار مناسب برای پوست‌های خشک، خیلی خشک و آسیب دیده است. این محصول به ویژه در نواحی قوزک پا، بازو و آرنج موثر عمل می‌کند.
368٬600 (تومان)
محلول پاک کننده آرایش ویتامین سی ویتالیر مناسب انواع پوست است و علاوه بر پاک کنندگی ملایم و سریع آرایش، موجب شادابی، جوانی و رطوبت رسانی پوست نیز می‌شود.
154٬300 (تومان)
کرم دور چشم ویتامین C ۵ اسکین وان با ترکیبات منحصر به فرد و موثر خود ضمن کاهش تیرگی و پف، سبب کاهش چروک و لک‌های تیره دور چشم می‌شود.
229٬800 (تومان)
کرم ضد آفتاب فاقد چربی مخصوص آقایان SPF۵۰ پرودرما از پوست دربرابر پرتوهای مضر نور خوشید محافظت می‌نماید. این محصول فاقد چربی بوده و بسیار سبک با قابلیت پخش و جذب سریع پوستی است.
165٬400 (تومان)
کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک جهت درمان جوش‌های قرمز و التهابی، جوش‌های سر سفید و سر سیاه، جمع کردن منافذ و کنترل چربی پوست موثر است.
299٬800 (تومان)
قرص کلاژن پلاس حاوی کلاژن با منشا ماهی، اسید آمینه لیزین و ویتامین C تحریک ساخت کلاژن و الاستین به دلیل دارا بودن ال-لیزین و ویتامین سی بهبود خاصیت ارتجاعی پوست به علت دارا بودن کلاژن به تعویق انداختن روند پیری پوست پیشگیری از عمیق‌تر شدن چین و چروک‌های پوست
399٬996 (تومان)
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • رنگ
  • شرایط نگهداری
  • فرم محصول
  • نوع پوست
  • کارایی
برندها