تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

مراقبت پوست صورت

فیلترها
کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک جهت درمان جوش‌های قرمز و التهابی، جوش‌های سر سفید و سر سیاه، جمع کردن منافذ و کنترل چربی پوست موثر است.
ناموجود
کرم دور چشم اسکین وان مناسب چروک‌های سطحی پوست و تقویت کلاژن سازی در اطراف چشم فرموله شده و در رفع خطوط پنجه کلاغی موثر عمل می‌کند. این کرم با رطوبت‌رسانی مناسب به پوست دور چشم، جوانی و شادابی را به ارمغان می‌آورد.
ناموجود
کرم ضد چروک قوی اینتنس روز لایسل قادر است به تغذیه سلول‌ها و اصلاح متابولیسم سلولی شود و ضمن درمان چروک صورت موجب تحریک سنتز کلاژن و کاهش علائم مربوط به پیرپوستی شود.
ناموجود
فلوئید ضد آفتاب SPF۵۰ پوست چرب اکتی ویت ویتالیر بافت بسیار سبکی داشته و در دو رنگ بی رنگ و بژ طبیعی موجود است. این محصول محافظت کننده پوست از اشعه‌های مضر خورشید، جوش و چربی اضافه بوده و غیر کومدون زا است.
ناموجود
كرم ضد آفتاب حاوی ویتامین ث SPF50 ویتالیر دارای اثر حفاظتی بالا در برابر اشعه نور خورشید می باشد و از ایجاد جوش و كومدون روی پوست جلوگیری كرده و به خنثی كردن رادیكال‌های آزاد كمك می‌كند.
ناموجود
کرم آمونیوم لاکتات ۱۲ درصد هیدراویت ویتالیر مرطوب کننده قوی برای رفع خشکی، خارش و قرمزی و زبری پوست بوده و در بهبود مشکلات پوست مرغی، اگزما و پوسته پوسته شدن موثر است.
ناموجود
دی دی کرم لافارر مناسب انواع پوست با SPF۳۰ و پوشش دهی کامل از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند. این محصول همچنین خطوط ریز و چین و چروک را نیز کاهش می‌دهد. مشخصات رنگ بندی این محصول به شرح ذیل است: ۰۱ – صورتی روشن ۰۲ – بژ روشن ۰۳ – صورتی طبیعی ۰۴ – بژ طبیعی ۰۵ – برنز ۰۶ – کارامل
ناموجود
کرم ضد لک و روشن کننده درماتیپیک به کمک ترکیبی از ۱۰ عامل ضد لک سبب کاهش قابل رویت انواع لک شده و از طریق مکانیسم‌های موثر خاصیت روشن کنندگی دارد.
ناموجود
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • رنگ
  • شرایط نگهداری
  • فرم محصول
  • نوع پوست
  • کارایی
برندها