تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کرم دور چشم اسکین وان حاوی رتینول

کرم دور چشم اسکین وان مناسب چروک‌های سطحی پوست و تقویت کلاژن سازی در اطراف چشم فرموله شده و در رفع خطوط پنجه کلاغی موثر عمل می‌کند. این کرم با رطوبت‌رسانی مناسب به پوست دور چشم، جوانی و شادابی را به ارمغان می‌آورد.
ناموجود
شناسه کالا در انبار: 33313625

کرم دور چشم اسکین وان علاوه بر رتینول که سبب افزایش کلاژن سازی در پوست و کاهش چین و چروک می شود دارای نوتری پپتیدهایی است که به طور کلی با پروتئین سازی در پوست پروسه پیری را بسیار کند می کنند. ماده موثره دیگر موجود در این کرم اسید هیالورونیک است که با رطوبت‌رسانی مناسب به پوست از بروز خطوط جدید در ناحیه اطراف چشم نیز ممانعت به عمل می‌آورد. وجود ویتامین ث در فرم پایدار خود به رفع تیرگی و روشن کردن حلقه های تیره دور چشم کمک می کند. همچنین با داشتن نیاسنامید اثر ضد التهابی و التیام بخش و رفع خستگی پوست کدر دور چشم را ایفا می کند.

ویژگی های کرم دور چشم اسکین وان

  • کاهش خطوط ریز و چروک‌های عمقی با داشتن نوروپپتید 
  • جوانی و شادابی پوست اطراف چشم با داشتن پروتئین یرنج
  • کمک به رفع خطوط پنجه کلاغی 
  • رطوبت‌رسانی به پوست دور چشم با داشتن هیالورونیک اسید
  • رفع پف و تیرگی زیر چشم با داشتن نیاسنامید و ویتامین ث
  • پرکننده خطوط دور چشم

ترکیبات

آب، پی ای جی- ۸ استئارات، ستئاریل اتیل هگزانوات، گلیسیریل استئارات، استئاریل هپتانوات، ستیل الکل، بوتیل استئارات، اولیو گلیسرایدز، استئاریل کاپریلات، ستیل پالمیتات، سوربیتان سسکواولئات، استئاریک اسید، توکوفرول، پتاسیم هیدروکسید، ستو استاریل الکل، سدیم پلی ارکریلات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، روغن معدنی، تری (پلی پروپیلن گلایکول ۳ مریستیل اتر) سیترات، لورات سوربیتان، تری دسیت-۶، پروپیلن گلایکول، نگهدارنده بر پایه فنوکسی اتانول، متیل پارابن، پروپیل پارابن، بوتیل پارابن، کراس پلیمر دایمتیکون/ وینیل دایمتیکون، فسفولیپیدز، رتینول، سدیم آسکوربیل فسفات، پروتئین هیدرولیز شده برنج، عصاره مخمر، اتیل دی آمین تترا استیک اسید، تری اتانول آمین، سدیم هیالورونیت، نیاسینامید

نحوه مصرف

شب‌ها دور چشم اکتیو رتینول ۲ درصد اسکین وان استفاده شود.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برنداسکین وان
سایز20 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهآریا شیک
نوعمراقبت از دور چشم
نوع پوستپوست دورچشم تیره و دارای چروک
کشور تولید‎کنندهایران