تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

اسپلینت انگشت طب و صنعت کد ۳۰۴۰۰

ناموجود
برند: طب و صنعت
شناسه کالا در انبار: 3336979

نقد و بررسی اسپلینت انگشت طب و صنعت

اسپلینت یا آتل وسیله ای است که اندام را در آن قرار می دهند تا از آن محافظت کرده و یک یا چند مفصل را بی حرکت کنند. اسپلینت انگشت طب و صنعت کد 30400 برای شکستگی و در رفتگی به عنوان آتل نگهدارنده و یا محافظت از پین های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپلینت انگشت طب و صنعت علاوه بر بی حرکت کردن استخوان و مفصل، موجب کاهش درد انگشت بعد از آسیب دیدگی و مانع از ایجاد آسیب بیشتر در اندام به علت حرکت استخوان های شکسته شده می شود. برای دفرمیتی های انگشتان دست، پارگی و کشیدگی تاندون و لیگامان، شکستگی و در رفتگی انگشتان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

علت شکستگی انگشت دست

علت شکستگی انگشتان دست ضربه است و این ضربه می تواند در حین کار یا فعالیت های تفریحی یا ورزشی به صورت ضربه مستقیم جسم سخت و یا فشار غیر مستقیم مانند پیچاندن انگشت ایجاد شود.

انواع شکستگی های انگشت

شکستگی می تواند در هر کدام از سه بند انگشت ایجاد شود. شکستگی انگشتان ممکن است خارج مفصلی یا داخل مفصلی باشد. هر انگشت سه مفصل دارد و خط شکستگی در هر کدام از این مفاصل وارد شود مهم و خطرناک است. این شکستگی ها باید بسیار به دقت جا اندازی شوند تا بدون جابجایی جوش بخورند وگرنه در صورت بد جوش خوردن می توانند در دراز مدت موجب ساییدگی مفاصل شوند. شکستگی های خارج مفصلی معمولا بصورت عرضی، مایل یا مارپیچی هستند. گاهی اوقات بند انتهایی انگشت ممکن است به دنبال اصابت جسم سخت مانند ضربه چکش یا گیر کردن انگشت لای در، خرد شود.


ویژگی های اسپلینت انگشت طب و صنعت

  • قابل استفاده برای دفرمیتی های انگشتان دست، پارگی و کشیدگی تاندون و لیگامان
  • شکستگی و در رفتگی به عنوان آتل نگهدارنده و یا محافظت از پین های داخلی
  • ایجاد وضعیت مناسب برای مچ دست، شست و انگشتان
  •  حفظ طول تاندون ها پس از عمل جراحی

چطور مصرف کنیم

میله فلزی داخل آتل را خارج کرده، قسمتی که می خواهید از آتل استفاده کنید را اندازه بگیرید. اضافه محافظ آتل را قیچی کنید، سپس میله را جاگذاری نمایید، نوارهای چسبی را روی آتل با فاصله مناسب بچسبانید، آتل را بر روی انگشت گذاشته و نوارها را دور انگشت بپیچید تا فشار مطلوب ایجاد شود؛ اضافه نوار را قیچی کنید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندطب و صنعت (Teb & Sanat)
بارکد بین المللی2133212060210002
کاراییآتل انگشت
جنس محفظهمقوایی
کشور تولید‎کنندهایران
شرکت تولید‎کنندهطب و صنعت