تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

خمیر دندان کودک 2080 حاوی زایلیتول و کلسیم ۸۰ گرم

ناموجود
شناسه کالا در انبار: 3332385
*

نقد و بررسی خمیر دندان کودک 2080

خمیر دندان کودک 2080 کاملا گیاهی و فاقد عناصر شیمیایی بوده و فلوراید بکار رفته در آن کنترل شده است. این خمیر دندان حاوی زایلیتول و کلسیم بوده که موجب مقاوم شدن دندان ها می‌شود و علاوه بر خاصیت ضد پوسیدگی، دهان و تنفس را نیز خوشبو می‌کند. این محصول مناسب برای کودکان بالای 2 سال است. باکتری اصلی که سبب پوسیدگی دندان می‌شود پتوکوکوس موتاسن است و از قند و الکل‌های قندی استفاده می‌کند. این ماده با تخمیر مواد نامبرده شده مینای دندان را از بین برده و سبب پوسیدگی می‌شود اما این باکتری توانایی تخمیر زایلیتول را ندارد زیرا زایلیتول 5 کربنه است و با قلیایی کردن محیط دهان مانع رشد باکتری می‌شود و برای محافظت از دندان‌های کودکان ترکیبی فوق العاده است. این خمیر دندان در رایحه‌های سیب و توت فرنگی عرضه می‌شود.

زایلیتول:

زایلیتول نوعی شیرین کننده طبیعی جایگزین قند است، که در حال حاضر بعنوان شیرین کننده ای که نسبت به قند آسیب کمتری به دندان می رساند، شناخته شده است. زایلیتول به طور طبیعی در برخی گیاهان و میوه‌ها وجود دارد، و به کاهش پوسیدگی دندان کمک می‌کند و از نظر بلع نیز مشکلی برای کودک ایجاد نمی‌کند. باکتری اصلی مسبب پوسیدگی دندان استرپتوکوکوس موتانس است. این باکتری از قند و الکل‌های قندی استفاده می‌کند و با تخمیر این مواد تولید اسید می‌نماید، که این اسید مینای دندان را از بین برده و باعث پوسیدگی دندان می‌شود. این باکتری توانایی تخمیر زایلیتول را ندارد. علاوه بر آن زایلیتول محیط دندان را قلیایی می‌کند که مانع رشد این باکتری خواهد شد.

بسیاری از پدر و مادرها فكر می‌كنند كه دندان‌های شیری فرزندشان اهمیت چندانی در سلامت دهان آنها ندارند دلیل شان هم این است كه دندان‌های شیری بالاخره می افتند. اما دندان پزشكان اطفال چنین نظری را ندارند و معتقدند دندان كودک به محض رویش باید مثل دندان بزرگسالان تمیز شود. شروع مراقبت‌های دندانی از ابتدایی ترین سال‌های تولد سبب ایجاد عادت روزمره مسواك زدن در كودك می‌شود. وجود یا عدم وجود فلوراید در خمیر دندان فاکتور مهمی برای سلامت دهان است. فلوراید ماده ای است که از نظر علمی اثبات شده به کاهش پوسیدگی در دندان‌ها در همه سنین کمک می‌کند و بخصوص برای تقویت دندان‌هایی که به تازگی بیرون زده اند، مفید است.

اگر چه طعم خمیر دندان ارتباطی با سلامت کودک ندارد اما باید مطمئن شوید خمیر دندان کودک طعم بدی ندارد و کودک تمایل دارد به استفاده از آن ادامه دهد.


ویژگی های خمیر دندان کودک 2080

  • دارای ترکیبات غنی و قلیایی کننده دهان و دندان
  • قابلیت جلوگیری از بیماری های دهان و دندان
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان
  • ایجاد حس تازگی در تنفس
  • کاهش دهنده پلاک دندان
  • محافظت مینای دندان
  • سفید کننده دندان
  • محافظت از لثه

ترکیبات خمیر دندان کودک 2080

سدیم مونو فلوروفسفات، کلسیم گلیسروفسفات، اسانس خوراکی، سیلیس هیدراته، PEG-32، سدیم کربوکسی متیل سلولوز، سدیم لوریل سولفات، سدیم ساخارین، سوربیتال، دی اکسید تیتانیوم، توکوفریل استات (ویتامین E)، آب، زایلیتول، FD&C Blue#1، D&C Yellow#10


چطور مصرف کنیم

به اندازه یک نخود از خمیر دندان روی مسواک بزنید، سپس تمامی سطوح هر دندان را باید پشت سر هم و به ترتیب مسواک بزنید.


لطفا دقت کنید

در جای خشک و خنک و به دور از حرارت مستقیم و نور خورشید نگهداری شود.
برای کودکان زیر 2 سال استفاده نشود.
از بلعیدن خمیر دندان خودداری شود.

هنگام استفاده از این خمیر دندان مراقب کودکان خود باشید تا از بلعیدن کامل خمیر دندان خودداری کنند.
پس از استفاده از بسته شدن در محصول اطمینان حاصل فرمایید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندبیست هشتاد (2080)
کد مجوز بهداشتی2012914375128650
کاراییپیشگیری از پوسیدگی دندان
ماده شاخصزایلیتول, کلسیم
ویتامین هاE
فرم محصولخمیر
رده سنیکودکان
طعمتوت فرنگی, سیب
مقدار80 گرم
جنس محفظهپلاستیکی
کشور تولید‎کنندهکره جنوبی
شرکت تولید‎کنندهآکیونگ
شرکت وارد‎کنندهRKS