تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

خمیر دندان گرین فرش ۲۰۸۰ حجم ۱۲۰ گرم

ناموجود
شناسه کالا در انبار: 33311616

نقد و بررسی خمیر دندان گرین فرش 2080

خمیر دندان گرین فرش 2080 با خاصیت ضد پوسیدگی و خنک کننده حاوی 22/0 % سدیم فلوراید برای جلوگیری از پوسیدگی های دندان ها می باشد. عصاره چای سبز در این محصول خنک کننده قوی بوده و ایجاد حس تازگی در نفس را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین این عصاره از بوی بد دهان جلوگیری می کند.

وجود ویتامین ها برای سلامت دندان ها و لثه ها بسیار مفید است. خمیر دندان های ضد پوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که منجر به کاهش پوسیدگی دندان می شوند، این خمیر دندان باعث استحکام دندان ها و در عین حال متوقف یا کند شدن فرآیند پوسیدگی می شود. این محصول با ترکیبات خود و فرمولاسیون در نظر گرفته شده تاثیر بسیار زیادی در رفع پلاک های دندانی (جرم های باقیمانده از مواد غذایی) دارد و به دلیل 22% فلوراید سبب درخشان شدن دندان ها می شود.

ترکیبات خمیر دندان گرین فرش 2080 عبارتند از:

انواع سدیم ها، عصاره چای سبز و سایر مواد مغذی و موثر موجب پیشگیری از اثرات اسیدهای آزاد شده از باقیمانده مواد غذایی شده و مانع از پوسیدگی دندان ها می شوند.

ذرات ساینده

در اکثر خمیردندان ها از سیلیکای آبپوشی شده به عنوان عامل ساینده دندان ها استفاده می شود، به احتمال زیاد در بسته های “غیر قابل خوردن” با این دانه های ریز تسبیح مانند برخورد کرده اید. سیلیکا با توجه به اندازه و شکل ذرات، ماده سفید کننده اکثر خمیر دندان ها است. اما خمیردندان سفید کننده نمی تواند دندان ها را به اندازه عمل جرم گیری توسط متخصص سفید و درخشان کند، چون فقط سطح دندان ها را تمیز می کند.

کف

سولفات لاریل سدیم یا صابون بافتی انبوه و خامه مانند دارد و احساس تمیز شدن را ایجاد می کند. با این حال مواد فعال در سطح کف خمیردندان کافی نیست تا طعم ناخوشایندی را که روی دندان ها ایجاد می شود از بین ببرد. اگر این حباب ها پاک شود، خواهید دید که بافت ظریف لثه زیر آن ها نیز ساییده و خون آلود شده است.

فلوراید

فلوراید به تنهایی هیچ تاثیری بر تمیز کردن دندان ندارد، اما به از بین بردن پلاک کمک می کند که به صورت فیلم باکتریایی هر روز روی دندان ها و لثه ها جمع می شود. ماندن پلاک روی دندان ها بیماری لثه و پوسیدگی دندان را در پی دارد. فلوراید با تقویت مینای دندان از پوسیدگی جلوگیری می کند.


ویژگی های خمیر دندان گرین فرش 2080

  • جلوگیری از بوی بد دهان و ایجاد حس تازگی در نفس
  • حاوی سدیم فلوراید برای درخشان تر شدن دندان ها
  • دارای خاصیت ضد پوسیدگی و خنک کننده
  • حاوی عصاره چای سبز با اثر خنک کننده
  • محافظت دندان ها در برابر پوسیدگی ها
  • محافظت دندان ها در برابر پوسیدگی
  • مناسب برای بزرگسالان و نوجوانان
  • حفاظت 12 ساعته

ترکیبات

سدیم فلوراید، رنگ مجاز زرد، رنگ مجاز آبی 1، اسانس، عصاره چای سبز، هیتدارتد سیلیکا،PEG-32 ، سدیم کربوکسی متیل سلولز، سدیم لائوریل سولفات، سدیم ساخارین، سوربیتول، تیتانیوم دی اکسید، آب


چطور مصرف کنیم

به اندازه یک نخود از خمیر دندان روی مسواک بزنید، سپس تمامی سطوح هر دندان را باید پشت سر هم و به ترتیب مسواک بزنید.


لطفا دقت کنید

در جای خشک و خنک و به دور از حرارت مستقیم و نور خورشید نگهداری شود.
از بلعیدن خمیر دندان خودداری شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

پس از هر بار استفاده از بسته شدن درب محصول اطمینان حاصل نمایید. از خیس کردن خمیر دندان پیش از استفاده خودداری فرمایید چرا که موجب کاهش تاثیرات مطلوب خمیر دندان می شود.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندبیست هشتاد (2080)
کد مجوز بهداشتی1180870173350381
کاراییپیشگیری از پوسیدگی دندان
ماده شاخصسدیم فلوراید
عصارهعصاره چای سبز
فرم محصولخمیر
رده سنیبزرگسالان, نوجوانان
مقدار120 گرم
جنس محفظهپلاستیکی
کشور تولید‎کنندهکره جنوبی
شرکت تولید‎کنندهآکیونگ
شرکت وارد‎کنندهRKS