تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کرم مرطوب کننده دست و بدن اویور مدل Mont Blanc Legend حجم 75 میلی لیتر

ناموجود
برند: اویور
شناسه کالا در انبار: 3336609

نقد و بررسی کرم مرطوب کننده دست و بدن اویور مدل Mont Blanc Legend

کرم مرطوب کننده دست و بدن اویور مدل Mont Blanc Legend ترکیبی از عصاره‌های فعال در زمینه جوانسازی تخصصی پوست است. این محصول با بهترین مواد در زمینه‌ی سلامت پوست تمام نیازهای پوستی افراد را پاسخگو است. همچنین پس از استفاده رایحه‌ای خوش و ماندگار نیز از خود به جای می‌گذارد. به علت حساس بودن پوست همه جا درباره ضرورت استفاده از مرطوب کننده برای پوست صحبت می‌شود. حال کرم مرطوب کننده دست و بدن اوریور مدل لجند به علت دارا بودن عصاره روغن آووکادو، آرگان و ویتامین‌های مختلف تمام فاکتورهای مراقبتی پوست را دارد و این امر را آسان نموده است.

این روغن‌ها علاوه بر رطوبت رسانی به پوست، التیام پوست‌های خشک و حساس در اثر بیماری‌های اگزما و پسوریازس، التیام و بهبود زخم‌های پوستی را به واسطه افزایش کلاژن و به طبع افزایش بافت همبند را به دنبال دارند. از سوی دیگر ویتامین‌های C و E در ترکیبات کرم اویور از شل شدن پوست، آفتاب سوختگی، تجمع رنگدانه و قرمزی پوست ممانعت می‌نمایند. ویتامین B نیز برای پوست‌های دارای جوش و آکنه بسیار مناسب بوده و درمان التهاب، خارش و خشکی پوست تحریک پذیر را موجب می‌شود. رایحه مونت بلنک نیز که یک رایحه فوق‌العاده و پر طرفدار است یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از کرم دست و صورت آویور بوده که استفاده کردن از آن، عطر خوش این اسانس را روی پوست ماندگار می‌کند.


ویژگی های کرم مرطوب کننده دست و بدن اویور مدل Mont Blanc Legend

  • جوان ساز و ضد چروک و لک پوستی
  • حاوی روغن آووکادو و آرگان
  • حاوی ویتامین E، B و C
  • مناسب انواع پوست
  • آبرسانی قوی
  • دارای عطر
  • نرم کننده

ترکیبات

لانولین، پترولانیوم، ایزوپروپیل میریستات، استئاریک اسید، ستیل الکل، پروپیلن گلایکول، گلیسرین، تری اتانول آمین، دی پنتول، پلی اتیلن گلایکول، سپی ژل 305، ویتامین E، سیکلومتیکون، اسانس، اسید سیتریک و آب


چطور مصرف کنیم

استفاده از کرم مرطوب کننده لجند اویور بعد از شستن دست و بدن توصیه می‌شود. زمانی که پوست مقداری رطوبت دارد، کرم را استفاده نموده و آن را به آرامی روی پوست پخش کنید.


لطفا دقت کنید

کرم مرطوب کننده را در جای خشک و خنک قرار دهید.

محصول را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
وزن82 گرم
ابعاد6 × 3 × 14 سانتیمتر
برنداویور (Avior)
کد مجوز بهداشتی5202/ظ/56
کاراییآبرسان, ضد چروک
عصارهروغن آرگان, روغن آووکادو
ویتامین هاC, E
فرم محصولکرم
رده سنیبزرگسالان
مقدار75 میلی لیتر
نوع محفظهتیوب
جنس محفظهپلاستیکی
کشور تولید‎کنندهایران