تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ژل شستشوی بدن آبرسان کاتوس مناسب پوست بدن خشک

ژل شستشوی بدن آبرسان کاتوس گزینه مناسبی برای پاکسازی بدن از هر نوع آلودگی است. این محصول فاقد پارابن، سیلیکون و سولفات است و هیچ گونه خشکی یا کشیدگی برای پوست ایجاد نمی‌کند.
ناموجود
برند: کاتوس
شناسه کالا در انبار: 33313498

    شامپوهای بدن کاتوس فاقد سولفات بوده و با داشتن نوعی کاکتوس به نام ملکه شب دارای خاصیت آبرسانی بوده و سبب رفع خشکی و زبری پوست می شود.

    با توجه به اینکه ترکیبات شامپو بدن در مقایسه با صابون ملایم‌تر است؛ توصیه می‌شود به جای استفاده از صابون در حمام از شامپوهای بدن استفاده کنید. ژل شستشوی بدن کاکتوس قادر است با پاکسازی کامل پوست، جایگزین مناسبی به جای صابون باشد. علاوه بر آن برخی شامپو بدن‌ کاتوس حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم، پانتنول و آلوئه ورا بوده که  که پوست را به خوبی تغذیه کرده و برخلاف صابون پوست را خشک نمی‌کنند. همچنین شامپو بدن در مقایسه با صابون‌ها سایش کمتری بر روی پوست ایجاد می‌کند و خطر بروز قرمزی و تحریکات پوستی را به واسطه داشتن صمغ گوار در افراد دارای پوست خشک یا حساس به طور محسوسی کاهش می‌دهد.

    ویژگی های ژل شستشوی بدن آبرسان کاتوس

    • افزایش نرمی و لطافت پوست بدن
    • رفع خشکی پوست و مناسب پوست‌های خشک و حساس
    • فاقد سولفات و سیلیکون
    • التیام بخش و ضدالتهاب

    ترکیبات

    آب، سدیم لوریل سارکوزینات، کوکامیدوپروپیل بتائین، سدیم کوکویل گلوتامات، کوکو گلوکوزید، پتاسیم اولیویل پروتئین هیدرولیز شده گندم، میریستیل لاکتات، گلیسرین، عصاره برگ آلوئه ورا, سدیم پی سی ای، اسید سیتریک، عطر، دی پانتنول، پی ای جی ۱۵۰ دستئارات، دی کاپریلیل اتر، دسیل گلوکزاید، گلیسریل اولئات، گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، عصاره گل ملکه شب (نوعی کاکتوس)، پلی کوآترنیوم۱۰، ادتا، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلرو ایزوتیازولینون

    نحوه مصرف

    مقدار کافی از ژل شستشو بدن فاقد سولفات کاکتوس را بر روی لیف ریخته و پس از آغشته نمودن بدن با شوینده با کف حاصل سطح پوست را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به آرامی ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

    مشخصات محصول
    نام ویژگیمقدار ویژگی
    مشخصات کلی
    برندکاتوس
    جنس محفظهتیوب
    سایز200 میلی لیتر
    شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
    فرم محصولژل
    نوع پوستپوست بدن خشک و دهیدراته
    کشور تولید‎کنندهایران