تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

میسلار واتر پاک کننده پوست های خشک هیدرابالانس کامپودرما

میسلار واتر هیدرا بالانس کامپودرما مناسب پوست خشک با داشتن ترکیبات فرموله شده در فرانسه به از بین بردن آلودگی‌ها و مواد آرایشی از روی سطح پوست شما کمک می‌کند. علاوه بر این این میسلار واتر باعث آبرسانی عالی به پوست شده و از التهابات آن می کاهد.
256٬700 (تومان)
شناسه کالا در انبار: 33313515
+ -

میسلار واتر هیدرا بالانس کامپودرما علاوه بر پاکسازی پوست به مرطوب کردن آن هم می‌پردازد. مصرف لوازم آرایشی بیش از پیش مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری از بانوان به صورت روزانه از این محصولات آرایشی استفاده می‌کنند. این محصولات حاوی مواد و ترکیبات شیمیایی هستند که گاهی اوقات برای پاک کردن آن‌ها آب خالی و صابون کافی نیست؛ از طرفی استفاده مداوم از صابون بر روی پوست حساس صورت، باعث خشکی آن می‌شود. برای حل این مشکل، برند کمپودرما میسلار واتر مخصوصی را روانه بازار کرده که علاوه بر داشتن قدرت پاک کنندگی بالا، متناسب با pH پوست است.

وجود ترکیب انحصاری هیدروویتون پلاس با دارا بودن انواع NMFها (مرطوب کننده طبیعی پوست) از جمله اوره، سدیم هیالورونات، تره هالوز، مالتوز، سدیم لاکتات، آلانتوئین سبب آبرسانی عمقی 48 ساعته به پوست خشک و دهیدراته شده و همچنین به واسطه داشتن ترکیب انحصاری دیگری به نام سیمکر حاوی اسیدهای چرب دانه خردل و عصاره ریشه زنجبیل سبب شبیه سازی چربی های سیمان بین سلولی کرده و پوست را مرطوب و التیام می بخشد.

ویژگی های میسلار واتر هیدرا بالانس کامپودرما

  • پاک کننده عمقی و از بین برنده آلودگی‌ها و مواد آرایشی از سطح پوست
  • حاوی اسیدهای چرب خردل برای مرطوب کنندگی پوست
  • آبرسانی ایده آل به واسطه سدیم هیالورونات و اوره و قندهای جاذب رطوبت
  • مناسب پوست خشک و دهیدراته 
  • حاوی سورفکتنت های ملایم برگرفته از روغن کرچک
  • بدون رنگ و پارابن

ترکیبات

آب، تریدست-۹، پی ای جی ۴۰، هیدروجنیتد کاستر اویل، پلی سوربات ۲۰، پروپیلن گلایکول، سدیم لوریل سارکوزینات، هگزیدکانول، پنتیلن گلایکول، بوتی سیکلوفکسانال، بیزابولول، ستیل هیدروکسی پرولین پالمیتات، هیدروکسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید، استئاریک اسید، استرول های دانه خردل، عصاره ریشه زنجبیل، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز سدیم، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تره هالوز، آلانتونین، سدیم هیالورونات، فنوکسی تانول،  اتیل هگزیل گلیسرین، عطر، دی سدیم ای دی تی ای.

نحوه مصرف

به دفعات مورد نیاز به وسیله پد از میسلار واتر هیدرا بالانس کامپودرما روی صورت استفاده نمایید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکامپودرما
سایز150 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
فرم محصولمحلول میسلار
نوعپاک کننده میسلار
نوع پوستپوست بدن خشک و دهیدراته
کشور تولید‎کنندهایران