تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

مراقبت پوست و مو

فیلترها
کنترل کننده چربی پوست و از بین برنده باکتری های مولد جوش، کمک به پاکسازی پوست
300٬000 (تومان)
شامپو احیا کننده موی خشک لایسل با دارا بودن مواد مغذی و مرطوب کننده عمقی سبب نرمی موها شده و از خشکی آن ها می کاهد. این شامپو با داشتن کلاژن سبب تقویت کلی و افزایش ضخامت تار مو و حالت پذیری بهتر آن می شود. آلانتوئین موجود در این شامپو پوست سر را التیام می بخشد و از خارش های ناشی از خشکی جلوگیری می کند. صمغ گوار در این محصول با ایجاد یک کاور مرطوب کننده و مغذی اطراف تار مو سبب تغذیه عمقی و رطوبت رسانی سطحی می شود.
236٬000 (تومان)
کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک با بهره گیری از شناخته شده ترین ترکیبات چروک و افتادگی دور چشم را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد و سبب کاهش تیرگی و پف زیر چشم می‌شود.
329٬800 (تومان)
کرم ضد آفتاب SPF۴۰ آتوپیا آردن با ساختاری بسیار سبک از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می‌کند. این کرم رطوبت مورد نیاز پوست را نیز تامین کرده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول مناسب پوست‌های خشک و خیلی خشک است.
295٬700 (تومان)
استفاده مداوم و مستمر از کرم ضد لک قوی اینتنس لایسل به درمان لک‌های صورت شما کمک می‌کند. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب انواع پوست است.
470٬000 (تومان)
کمک به کنترل و تنظیم ترشح چربی پاکسازی سلول های مرده و چربی اضافه پوست قابض منافذ باز پوست های چرب جلوگیری از ایجاد عوامل مولد جوش و آکنه مناسب برای پوست های چرب و مختلط حاوی عصاره جلبک دریایی و سالیسیلک اسید
300٬000 (تومان)
ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن محصولی تخصصی برای پاک کردن آرایش صورت روزانه صورت بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است.
290٬900 (تومان)
کرم حاوی اوره و اوسرین 10% سیوند همانطور که از نامش پیداست 10 درصد اوره و اوسرین دارد که باعث می‌شود پوست را به صورت عمیق نرم کند. در نتیجه این رطوبت رسانی عمیق التهابات را تا حد زیادی کنتری می‌کند.
143٬000 (تومان)
کرم دور چشم اسمارت لایسل با عملکرد سه گانه سبب رفع تیرگی، پف زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم می شود. این کرم فاقد پارابن بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل می‌کند.
300٬000 (تومان)
کرم روشن کننده حاوی ویتامین C اسمارت لایسل با افزایش تولید کلاژن از چروک و پیری زودرس جلوگیری می‌کند و با ترکیبات منحصر به فرد روشن کننده و احیا کننده پوست شما است.
367٬000 (تومان)
799٬800 (تومان)
مناسب پوست خسته و استرس دار حجم 200 میلی لیتر:
260٬000 (تومان)
شامپو روغن آرگان لایسل مناسب موهای خشک تغذیه کننده و مرطوب کننده ملایم موهای شما است. این شامپو از ایجاد وز، گره مو و موخوره جلوگیری می‌کند و موهایی براق و درخشان را برای شما به ارمغان می‌آورد.
236٬000 (تومان)
شامپو ضد شوره کلیمبا لافارر مخصوص شوره های خشک حاوی عصاره آلوئه ورا و بید سفید بوده که شوره‌های خشک سر را به واسطه مرطوب کردن کف سر برطرف کرده و خارش و التهاب ناشی از آن را تسکین می‌دهد.
290٬000 (تومان)
کرم حاوی اوره و اوسرین 5% سیوند از جمله محصولات بسیار موثر برای بهبود بخشیدن التهابات پوستی است. این محصول عموما برای کنترل رطوبت پوست استفاده می‌شود.
135٬000 (تومان)
کرم دور چشم چروک های سطحی آردن اکسپرتیج محصولی مناسب به منظور پیشگیری و جلوگیری از عمیق‌تر شدن چروک‌های دور چشم است. این محصول استقامت و استحکام پوست و ماهیچه‌های مرتبط با دور چشم را تقویت کرده و چروک‌ها را کاهش می‌دهد.
598٬000 (تومان)
اسپری آب هیدراویت ویتالیر مناسب انواع پوست بوده و سبب تامین رطوبت از دست رفته پوست و کاهش التهابات پوستی به ویژه بعد از اعمال جراحی پوست می شود.
227٬300 (تومان)
سرم دور چشم اکسپرتیج آردن بر پایه کمپلکس کارآمد و موثر Plant Stem Cell بوده و با بافت سبک خود بدون ایجاد چربی روی پوست به سرعت جذب پوست می‌شود.
675٬000 (تومان)
شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده پریم مدل +K با داشتن روغن‌های طبیعی یک شوینده ملایم برای کسانی است که موهای رنگ شده یا کراتینه دارند. این شامپو موها را صاف کرده و به حفظ طبیعی رطوبت ساقه مو کمک می‌کند.
199٬000 (تومان)
شامپو کراتینه کاندید مناسب مو کراتینه و آسیب دیده بوده که به تقویت فولیکول مو، حفظ رنگ و رطوبت طبیعی مو کمک موثری می‌کند. این محصول فاقد سولفات، پارابن و الکل است.
299٬800 (تومان)
کرم روشن کننده ویتامین سی اویدرم مرطوب کننده و شفاف کننده پوست می باشد و باعث بهبود لک های سطحی پوست می شود و همچنین به کلاژن سازی پوست کمک می کند.
281٬000 (تومان)
کرم ضدآفتاب بی رنگ مدل G اویدرم، فاقد چربی بوده و سبب آبرسانی پوست می‌شود. همچنین این محصول، توانایی کنترل ترشح چربی اضافی پوست را دارا بوده و مانع افزایش حرارت و تعریق ناشی از استفاده از آن می‌شود.
210٬000 (تومان)
ژل کرم دور چشم پیلاری به سبب ترکیبات موثر خود از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می‌کند. این کرم ضمن رفع تیرگی‌های زیر چشم، از بروز پف نیز پیشگیری می‌کند.
435٬000 (تومان) 580٬000 (تومان)
ژل کرم ضدآفتاب اکنس ساین اسکین SPF50+ یک ضدآفتاب وسیع طیف است و از پوست در مقابل پرتو های مختلف فرابنفش، UVA I، UVA II و UVB محافظت می‌کند. این ضدآفتاب، همچنین با داشتن ®Azeclair (از مشتقات آزلائیک اسید)، عصاره بید کانادیی، نیاسین آمید و عصاره بابونه با کاهش التهابات پوستی، خواص کراتولیتیک، اثرآنتی باکتریایی و کاهش ترشح سبوم، از ایجاد و تشدید آکنه در پوست‌های مستعد آکنه پیشگیری می‌کند. علاوه بر این به‌عنوان مکمل درمان در پوست‌های جوشدار نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.
350٬000 (تومان)
شامپو کافئین سریتا با دارا بودن ترکیبات موثره گیاهی همانند کافئین، ساوپالمتو، گزنه، بابونه، مریم گلی و سایر ترکیبات می تواند موجب تقویت موی شما شود. شامپو کافئین سریتا به علت وجود کافئین تاثیر چشمگیری در پیشگیری از ریزش مو دارد. با جذب در پوست سر موجب افزایش جریان خون در فولیکول مو می شود. ساوپالمتو یک ترکیب آنتی آندروژن گیاهی است که می تواند در کنترل ریزش مو ارثی موثر باشد، همچنین می تواند از کوچک شدن فولیکول مو پیشگیری کرده و طول عمر مو را افزایش دهد.
198٬800 (تومان)
مرطوب کننده مات کننده ژیل بوته مناسب برای پوست مختلط تا چرب فاقد چربی و غیر کمدون زا حاوی ترکیب بتا هیدروکسی اسید BHA تنظیم کننده چربی مترشحه از غدد سباسه و کاهش دهنده ابعاد منافذ مرطوب کننده مات کننده ژیل بیوته التیام دهنده پوست به کمک زینک گلوکونات مرطوب کننده مات کننده ژی بیوته قابل مصرف صبح و شب روی پوست تمیز مرطوب کننده نت اکتیو ژیل بوته در تیوپ به حجم 40 میل تحت لیسانس فرانسه
499٬800 (تومان)
ژل روشن کننده پوست چرب درمالیفت مدل ملالیفت ای سی، لک و تیرگی‌های ناشی از جای جوش را از بین برده و از بروز جوش‌های سر سیاه و سر سفید جلوگیری می‌کند.
328٬500 (تومان)
مرطوب کننده ساین اسکین، مناسب برای پوست های چرب و مستعد آکنه دارای حداقل چربی و دارای ویتامین A برای پیشگیری از تشدید آکنه تنظیم چربی و حفظ رطوبت پوست در مرطوب کننده ساین اسکین بدلیل وجود ترکیب ویتامین B5 و اوره روغن دانه جوجوبا موجب نرم کنندگی و لطافت پوست
172٬800 (تومان)
ژل کرم روشن کننده ملالیفت فورت درمالیفت، حاوی پرزیا گرتیزما اویل (روغن آووکادو)، پلی اکریلامیدوسی ۱۴-۱۳ ایزو پارافین، لورت-۷، اسید سالیسیلیک، عصاره رازک و … می باشد. این محصول یک ضد لک سریع و بدون هیدروکینون می باشد. ژل کرم روشن کننده ملالیفت فورت، مناسب انواع پوست می باشد، لایه بردار، شفاف کننده و ضد لک سریع می باشد. استفاده از این محصول به افرادی که دارای لکهای مقاوم، پوست کدر و تیره هستند؛ توصیه می شود.
298٬500 (تومان)
مناسب انواع پوست جلوگیری از بروز چروک برطرف کننده انواع لک‌های موجود در سطح پوست دارای خاصیت آنتی اکسیدان
380٬000 (تومان)
کرم روشن کننده ترنکسید درمالیفت، موثر در بهبود لک ها و روشن سازی پوست رفع لک های قهوه ای ناشی از افزایش سن به واسطه داشتن ترانگزامیک اسید کرم روشن کننده ترنکسید درمالیفت، اثربخش در کاهش لک های ناشی از بارداری کارآمد در پایان دادن به تیرگی های ایجاد شده بر اثر آکنه به کمک ویتامین C کرم روشن کننده ترنکسید درمالیفت، سازگار با انواع پوست یکنواخت سازی ظاهر پوست و ممانعت از بازگشت دوباره لک های تیره
498٬600 (تومان)
محافظت کامل در برابر آفتاب و نور مرئی حاوی فیلترهای UVA ،UVB ،IR و blue blocker روشن کننده و ضد لک بافت سبک فیوژن واتر فرمولاسیون بدون روغن و چربی مقاوم در برابر تعریق و رطوبت حاوی رزورسینول، آربوتین، نیاسینامید، اسید سیتریک، عصاره ریشه زنجبیل، آلانتوئین و هیالورنیک اسید مناسب انواع پوست حتی پوست‌های حساس
820٬000 (تومان)
مناسب پوست چرب محافظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب دارای خاصیت ضد التهاب و آنتی باکتریال جلوگیری از بروز جوش و آکنه تسریع کننده روند ترمیم پوست حاوی عصاره درخت چای
380٬000 (تومان)
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • رنگ
  • شرایط نگهداری
  • فرم محصول
  • نوع پوست
  • کارایی
برندها