تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

لوسیون بوستر آنتی آکنه پوست چرب و مستعد آکنه کامپودرما

لوسیون بوستر آنتی آکنه کامپودرما مناسب پوست های چرب و مستعد آکنه با داشتن انواع و اقسام ترکیبات، کنترل کننده و کاهش دهنده ترشح چربی پوست بوده که عملکرد سد دفاعی پوست را نیز تقویت می‌کند.
ناموجود
شناسه کالا در انبار: 33313510

لوسیون بوستر آنتی آکنه کامپودرما با دارا بودن ترکیبات فرموله شده در کشور فرانسه، به کاهش التهاب و ترشح چربی پوست کمک می‌کند. چربی پوست که توسط غدد سبوم در زیر پوست ترشح می‌شود، به طور کلی برای جلوگیری از خشکی پوست نیاز است؛ اما اگر این چربی بیش از حد ترشح شود، هم باعث براق و چرب نشان دادن پوست می‌شود و هم اینکه منافذ تنفسی پوست را می‌بندد. با بسته شدن منافذ پوست، جوش و آکنه بر روی پوست به وجود آمده که اگر به آن‌ها رسیدگی نشود، باعث ایجاد التهاب و سوزش بر روی پوست می‌شود. برای حل این مشکل برند کامپودرما لوسیونی به نام Breakout Clearing Booster به بازار عرضه کرده که از ترکیبات گیاهی برای تولید آن استفاده شده است. 

وجود ترکیب انحصاری فیت اسنس وایت پئونی حاوی گل صدتومانی سفید غنی از پئونی فلورین است که دارای خواص ضد التهاب، التیام بخش و ضدقرمزی می باشد. برای کنترل چربی بیش از حد پوست از ترکیب انحصاری سیم کنترل حاوی میکروجلبک سبز تتراسلمیس استفاده شده است که به این محصول نوعی اثر شبه پروبیوتیک اضافه می کند که سبب تقویت سددفاعی پوست شده و از تکثیر باکتری مولد آکنه جلوگیری می کند.

ویژگی های لوسیون بوستر آنتی آکنه کامپودرما

  • حاوی عصاره گل صد تومانی سفید برای کاهش التهاب، لک و قرمزی ناشی از جوش های التهابی
  • مرطوب کننده و نرم کننده پوست
  • آنتی باکتریال و از بین برنده آثار آکنه‌
  • مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
  • اثر ضد التهابی و قرمزی با داشتن نیاسین آمید
  • حاوی سالیسیلیک اسید با اثر لایه برداری و حذف چربی های اضافه

ترکیبات

آب، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریلیک تری گلیسرید، گلیسرین، ستت-۲، ستئارت-۲۵، گلیسریل استئارت، ستیل پالمیتات، ستئاریل الکل، فنوکسی تانول، پارفین مایع، لائوریل الکل، سیکلوپنتاسیلوکسان، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پلی اکریلات، تری پی پی جی -۳، میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لائورات، تریدست-۶، عصاره جلبک تتراسلمیس، سالیسیلیک اسید، نیاسین آمید، توکوفریل استات، عطر، دی سدیم ادتا، تری اتانول آمین.

نحوه مصرف

روزانه ۲ مرتبه روی پوست تمیز لوسیون بوستر آنتی آکنه کامپودرما را به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکامپودرما
سایز100 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
نوعمرطوب کننده کنترل کننده چربی با اثر آنتی آکنه
نوع پوستپوست چرب و مستعد آکنه
کشور تولید‎کنندهایران