تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شوینده و پاک کننده پوست

فیلترها
ژل شستشوی صورت هیدراویت ویتالیر مناسب پوست خشک پاک کننده مناسبی است که بدون ایجاد حس خشکی از سد دفاعی پوست محافظت نموده و آبرسانی پوست را بر عهده دارد.
188٬500 (تومان)
249٬800 (تومان)
میسلار واتر هیدرا بالانس کامپودرما مناسب پوست خشک با داشتن ترکیبات فرموله شده در فرانسه به از بین بردن آلودگی‌ها و مواد آرایشی از روی سطح پوست شما کمک می‌کند. علاوه بر این این میسلار واتر باعث آبرسانی عالی به پوست شده و از التهابات آن می کاهد.
256٬700 (تومان)
تونر آبرسان مولتی اکتیو کامپودرما پاک کننده عمقی و مکمل پاکسازی مناسب پوست‌های خشک و حساس بوده و دارای دکسپانتول یا ویتامین ب5 با اثر مرطوب کننده، التیام بخش و ضدالتهاب می باشد.
295٬000 (تومان)
محلول پاک کننده آرایش هیدراویت ویتالیر مناسب پوست خشک ، انواع آلودگی را بدون نیاز به آبکشی پاک می‌سازد. این محصول چربی مفید پوست را حفظ نموده و از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.
ناموجود
تونر مولتی اکتیو پوست چرب و مختلط لافارر احیا کننده و درخشان کننده پوست بوده و در از بین بردن هرگونه اثر باقی مانده از آلودگی و آرایش موثر است. این محصول لطافت پوست را افزایش داده و سبب تسکین التهابات پوستی می‌شود.
216٬100 (تومان)
ژل شوینده پوست چرب درماتیپیک پاک کننده تمام آلودگی‌های پوست بوده و جمع کننده منافذ پوست، تنظیم ترشح چربی و حفظ رطوبت پوست است.
299٬800 (تومان)
محلول پاک کننده آرایش ویتامین سی ویتالیر مناسب انواع پوست است و علاوه بر پاک کنندگی ملایم و سریع آرایش، موجب شادابی، جوانی و رطوبت رسانی پوست نیز می‌شود.
154٬300 (تومان)
تونر مولتی اکتیو پوست خشک و حساس لافارر هرگونه آثار باقی مانده از آرایش و آلودگی را از بین برده و سبب افزایش لطافت پوست و درخشندگی و رطوبت رسانی به آن می‌شود.
118٬800 (تومان)
محلول میسلار پاک کننده آرایش پوست چرب پیور وست پرودرما نوعی پاک کننده صورت است که به از بین بردن آلودگی‌ها، آرایش و … کمک می‌کند که باعث احساس نرمی و زیبایی پوست صورت می‌شود.
117٬000 (تومان)
میسلار واتر 3 در 1 پوست چرب و دارای آکنه سبوما آردن یک پاک کننده غیرصابونی است که با یک مرحله ساده پوست شما را از مواد آرایشی، چربی اضافی، گرد و غبار و آلودگی‌ها پاک می‌کند.
290٬000 (تومان)
فوم شستشوی صورت حاوی ویتامین C لایسل با ترکیبات موثر خود، باعث افزایش انرژی و تنفس سلولی می‌شود. این محصول، علاوه بر پاکسازی با برس نرم و سیلیکونی خود، با ماساژ صورت، خونرسانی پوست را افزایش می‌دهد.
277٬000 (تومان)
محلول پاک کننده آرایش چشم و صورت اریکه آلودگی و مواد آرایشی باقی مانده روی صورت را به راحتی پاک می کند. این محلول مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس می باشد.
459٬800 (تومان)
محلول میسلار پاک کننده آرایش پوست خشک و حساس پرودرما محصولی بدون پاک کننده‌های سولفاتی و یونی است. از این فرآورده به منظور پاک کردن مواد آرایشی و حذف آلودگی‌های سطحی پوست استفاده می‌شود.
117٬000 (تومان)
تونیک پاک کننده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت و اطراف چشم آتوپیا آردن غنی شده از کمپلکس فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده تولید شده است. این محصول مشکلات ناشی از خشکی پوست و اگزما را به طور کامل از بین می‌برد
324٬000 (تومان)
ژل شوینده آبرسان هیدراسل لایسل یک پاک کننده ملایم و مؤثر می‌باشد که فاقد صابون و پارابن بوده و آثار آلودگی، چربی اضافه و هرگونه آلودگی دیگر را رفع کرده، انواع آرایش را به طور کامل پاک می‌کند، درخشش و شفافیت پوست را بازگردانده و باعث می‌شود سلامت پوست حفظ شود.
267٬000 (تومان)
فوم شستشوی صورت درمالیفت یک شوینده غیر صابونی است با ترکیبات روشن کننده‌ای که دارد لک‌ها و تیرگی‌های پوست را از بین می‌برد و کاملا برای شستشوی روزانه مناسب است.
169٬500 (تومان)
پاک کننده و مات کننده قوی پوست، کنترل و تنظیم کننده ترشح چربی پوست، جلوگیری از ایجاد مجدد جوش و آکنه، کوچک کننده منافذ باز پوست به منظور صاف و یکدست شدن سطح پوست، کنترل چربی و ضد آکنه قابل استفاده برای پوست های چر
300٬000 (تومان)
ژل شستشوی روشن کننده صورت پیگماسل لایسل فاقد صابون و پارابن بوده و با داشتن عصاره‌های گیاهی و انواع ویتامین به روشن و درخشان شدن پوست صورت کمک می‌کند.
258٬000 (تومان)
فوم شوینده صورت ویتامین سی اسکین وان با داشتن سری سیلیکونی علاوه بر شستشوی عمقی پوست باعث بهبود گردش جریان خون شده و روند کلاژن سازی پوست را بهبود می‌بخشد.
299٬800 (تومان)
ژل شستشوی صورت تایم ویت ویتالیر یک محصول چند کاربره است که علاوه بر حذف آلودگی‌ها و لایه برداری ملایم پوست، باعث افزایش گردش خون مویرگی و شفافیت و شادابی آن می‌شود. این محصول قابلیت استفاده برای انواع پوست را دارد.
193٬500 (تومان)
ژل شستشوی صورت اکسپرتیج آردن محصولی تخصصی برای پاک کردن آرایش صورت روزانه صورت بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است.
290٬900 (تومان)
مناسب پوست خسته و استرس دار حجم 200 میلی لیتر:
260٬000 (تومان)
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود
فیلترها
فیلتر براساس ویژگی ها
  • برند
  • فرم محصول
  • نوع پوست
  • کارایی
برندها