تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

شوینده لیکویید مناسب پوست چرب و مستعد آکنه کامپودرما

شوینده غیر صابونی پوست چرب و آکنه دار کامپودرما محصولی است که با ساختار کاملا مایع به پاکسازی عمقی پوست صورت می‌پردازد. این شوینده با خواص آبرسانی و بهبود جوش‌های صورت محصولی فوق‌العاده موثر شناخته شده است. این محصول نیاز به آبکشی دارد.
ناموجود
شناسه کالا در انبار: 33313509

شوینده غیر صابونی پوست چرب و آکنه دار کامپودرما حاوی عصاره‌های گیاهی و پاک کننده‌های غیر صابونی است. در این محصول ترکیب انحصاری فیتوفوم وجود دارد که نوعی کف کننده گیاهی محسوب می شود و شامل عصاره گل ژیپسوفیلا، عصاره میوه آکاسیا و بالزام مصری می باشد که به خوبی آلودگی ها و آرایش و چربی را از پوست حذف می کند.  این ترکیبات با پاکسازی عمقی منافذ پوستی و مهار تکثیر باکتری‌ها موجب بهبود جوش‌های صورت می‌شوند. این محصول فاقد رنگ، پارابن و اسانس مصنوعی بوده.

ویژگی های شوینده غیر صابونی پوست چرب و آکنه دار کامپودرما

  • کاهش سایز منافذ و کنترل ترشح چربی
  • مناسب پوست‌های چرب و آکنه‌ای
  • آبرسانی و جلوگیری از خشکی پوست
  • پاک کننده عمقی پوست صورت
  • دارای کف مناسب با داشتن فیتوفوم گیاهی
  • حاوی لایه برداری ملایم برای حذف آلودگی، آرایش و چربی اضافی

ترکیبات

آب، دی سدیم کوکامپودی استات، سدیم لورت سولفات، کوکو گلوکوزاید، گلیسرین، سالیسیلیک اسید، peg-۷ گلیسریل کوکوات، عصاره میوه آکاسیا، عصاره گیاه گل ژیپسوفیلا، بالزام مصری، لورت-۴، DMDM هیدانتوئین، رایحه، دی سدیم ا د ت آ، لاکتیک اسید.

نحوه مصرف

روزانه دوبار مقدار مناسب از شوینده غیر صابونی پوست چرب و آکنه دار کامپودرما را روی کف دست مرطوب قرار داده و ماساژ دهید. سپس با کف حاصل صورت خود را بشویید و با آب ولرم آبکشی را انجام دهید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکامپودرما
سایز150 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
فرم محصوللیکویید مایع
نوعشوینده با آبکشی
نوع پوستپوست چرب و مستعد آکنه
کشور تولید‎کنندهایران