تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

تونیک ضد ریزش مو کاتوس

تونیک ضد ریزش کاتوس مناسب انواع ریزش مو بوده و قادر است به تقویت رشد موهایتان کمک کند. این محصول از ریزش مو جلوگیری می‌کند و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محلول حاوی نوعی کاکتوس معروف به ملکه شب می باشد که علاوه بر کنترل چربی مو و کف سر، انواع ریزش مو خصوصا نوع هورمونی را کنترل می کند.
420٬000 (تومان)
برند: کاتوس
شناسه کالا در انبار: 33313507
+ -

تونیک ضد ریزش کاتوس مناسب برای انواع ریزش مو بوده و علاوه بر داشتن کاکتوس ملکه شب حاوی ترکیب انحصاری تریکوژن شامل عصاره ریشه جینسینگ و بابا آدم ، پروتئین هیدرولیز شده سویا، انواع ب کمپلکس از جمله نیاسین آمید، بیوتین، اسیدآمینه های گوگردی مانند سیستین و متیونین و همچنین آرژینین، زینک و کلسیم است. ترکیب این مواد در کنار هم، موجب شده تا خونرسانی به پیاز و ریشه مو افزایش پیدا کند؛ به همین دلیل قادر است به تقویت ریشه موها و افزایش ضخامت و استحکام موها کمک کند و از ریزش آن‌ها جلوگیری به عمل آورد. این تونیک مو به علت دارا بودن عصاره کاکتوس آبرسان و مرطوب کننده قوی بوده و قادر است ضمن ترمیم موهای آسیب دیده به موها طراوت و شفافیت نیز ببخشد.

عصاره میوه نخل اره‌ای (سرنوآ سرولاتا) در این محصول از ریزش های هورمونی جلوگیری می کندو همچنین به کنترل چربی مو و کف سر کمک شایانی می کند.

ویژگی های تونیک ضد ریزش کاتوس 

  • مناسب انواع ریزش موی واکنشی (تیپ زنانه) و هورمونی (تیپ مردانه)
  • متعادل کننده ترشح چربی و کنترل التهاب پوست سر
  • تقویت رویش مو و جلوگیری از ریزش مو
  • بازسازی، ترمیم و آبرسانی موهای آسیب دیده با داشتن گلوکزآمین و بیوتین
  • کمک به افزایش سرعت رشد طولی مو ها
  • بدون نیاز به آبکشی

ترکیبات

آب، پلی سوربات ۲۰، پی ای جی ۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، تری دست۹، عصاره ریشه جینسنگ، آرژینین، استیل تیروزین، عصاره ریشه بابا آدم، پروتئین هیدرولیز شده سویا، پلی کوآنتریوم۱۱، پی ای جی۱۲ دایمتیکون، کلسیم پانتوتنات، گلوکونات روی، نیاسین آمید، اورنیتین HCI، سیترولین، گلوگوزامین HCI، بیوتین، فنوکسی اتانول کاپریلیل گلیکول، پنتیلن گلایکول، عصاره ایزوکرایسیس گالبانا، عصاره گل ملکه شب یا سرئوس گراندیفلوروس (نوعی کاکتوس)، اسید سیتریک، رایحه، عصاره میوه نخل اره ای (سرنوآ سرولاتا)،دی پانتنول، عطر، ادتا.

نحوه مصرف

براساس وسعت ریزش مو به میزان هفت پاف در نواحی ریزش کف سر اسپری نمایید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکاتوس
سایز50 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
فرم محصوللوسیون
نوع موانواع مو و پوست سر چرب و خشک
نوعتونیک ضد انواع ریزش موی واکنشی و هورمونی
کشور تولید‎کنندهایران