تهران - تهرانپارس - خیابان 154 شرقی - ساختمان پزشکی سریتا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

تونر مرطوب کننده میکروپورمیست پوست چرب کامپودرما

تونر مرطوب کننده میکرو پورمیست کامپودرما با ترکیب انحصاری برگرفته از مخمر ترموس ترموفیلوس برای افراد با پوست چرب و آکنه فرموله شده است و تاثیر به سزایی در آبرسانی و کنترل کننده چربی پوست دارد.
ناموجود
شناسه کالا در انبار: 33313508

تونر مرطوب کننده میکرو پورمیست کامپودرما یک محصول مراقبت از پوست چرب و مستعد آکنه با منافذ باز است که ظاهری مشابه آب دارد ولی ترکیبات خاص و منحصر به فردی که در آن وجود دارد، می‌تواند زیبایی پوست شما را دوچندان کند و شاین پوست را کنترل کند. تونر میکروپورمیست باداشتن ترکیب انحصاری ونوسیان (مخمر ترموس ترموفیلوس) دارای خاصیت پروبیوتیک جهت تقویت عملکرد سد دفاعی پوست، جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری پی آکنس (عامل مولد آکنه) و پیشگیری از پیری زودرس پوست است.

این تونر صورت با داشتن ترکیب انحصاری دیگری به نام سیم کنترل (میکرو جلبک تتراسلمیس) همچنین کاهش دهنده و پاک کننده چربی پوست بوده و با استفاده از آن سایز منافذ پوست کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه از جوش و آکنه جلوگیری می‌شود. از تونر مرطوب کننده Compoderma می‌توان به عنوان بیس و پرایمر برای افزایش دوام و ماندگاری کرم‌های آرایشی روی پوست صورت استفاده کرد.

وجود عصاره گل لاله عباسی در این تونر به این محصول خاصیت ضدالتهاب، التیام بخش و مرطوب کنندگی خوبی می دهد.

ویژگی های تونر مرطوب کننده میکرو پورمیست کامپودرما

  • پاکسازی عمقی و کمک به جمع کردن منافذ
  • مات کننده، کنترل چربی و کاهش شاین اضافی پوست مخصوصا در ناحیه T
  • تقویت کننده سد دفاعی و آبرسان عمقی پوست با اثر شبه پروبیوتیک
  • مناسب پوست چرب، مختلط و مستعد آکنه
  • آنتی باکتریال، التیام بخش و ضد التهاب
  • آنتی اکسیدان

ترکیبات

آب دیونیزه، اتیل هگزیل پالمیتات، کاپریلیک، گلیسیرین، گلیسیریل استئارات، ستیل پالمیتات، فنوکسی اتانول، اسانس آرایشی و بهداشتی، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دی هیدروستیک اسید، بوتیلن گلیکول، مخمر ترموس ترموفیلوس، عصاره گیاه لاله عباسی، دی سدیم ادتا

نحوه مصرف

به دفعات مورد نیاز به وسیله پد و یا نوک انگشتان تونر مرطوب کننده میکرو پورمیست کامپودرما را روی پوست با تمرکز روی ناحیه T-ZONE استفاده نمایید.

مشخصات محصول
نام ویژگیمقدار ویژگی
مشخصات کلی
برندکامپودرما
سایز100 میلی لیتر
شرکت تولید‎کنندهطنازگسترآسیا
فرم محصولتونر مایع
نوعتونر تنظیم کننده pH پوست
نوع پوستپوست چرب و مستعد آکنه
کشور تولید‎کنندهایران